حرف‌های عجیب نفیسه روشن روی تخت بیمارستان



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,نفیسه روشن
نفیسه روشن بازیگر سینما گفت: اتفاق‌هایی که باعث شد من به جادو ایمان بیارم، نکنید... چون شرش زندگیتونو سیاه می‌کنه! فقط این اتفاق‌ها برای من خود خوری داشت.... چون ایمان دارم به چوب خدا، گول هیچ کسی را نخورید. زندگی کنید. 

نفیسه روشن با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش از عمل جراحی خود خبر و به شایعاتی که اخیرا دامن‌گیر او شده بود پایان داد.

 

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در این پست با لحنی گلایه‌مند صحبت می‌کند و از مخاطبان خود می‌خواهد گول کسی را نخورند و فقط زندگی کنند.

 

 

گفتنی است؛ نفیسه روشن با عکس‌های اخیری که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده منجر به ایجاد شایعاتی مبنی بر انجام عمل جراحی زیبایی شده است. در ادامه متن کامل منتشر شده در این پست را می‌خوانید:

 

«دوستان عزیز سلام

 

متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود یه عمل سخت، حدود ۳ ساعت! که از غصه و درد‌هایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن؟! اسم نمیارم علنی، چون ابروش میره!

 

ولی به عزیزانم خواهم گفت... فقط حرص نخورید و اتفاق‌هایی که باعث شد من به جادو ایمان بیارم، نکنید... چون شرش زندگیتونو سیاه می‌کنه! فقط این اتفاق‌ها برای من خود خوری داشت.... چون ایمان دارم به چوب خدا، گول هیچ کسی را نخورید. زندگی کنید...

 

در ضمن تمام کسانی که گناه منو شستن که جراحی زیبایی کردم تمام ورم صورتم بخاطر کورتون و مورفین است که امیدوارم خدا حلالشان کند، چون من که حلالشان نمی‌کنم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------