«شهربانو دامغانی‌نژاد» در مقابل دوربین راما نامی



شهربانو دامغانی‌نژاد ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
شهربانو دامغانی نژاد قهرمان ورزش های رزمی و کشتی که عناوین برتری در سطح جهانی هم دارد این روزها تصمیم گرفته مقابل دوربین «راما نامی» به ایفای نقش بپردازد. 

نام «شهربانو دامغانی نژاد» برای بسیاری که خبرهای ورزشی را دنبال می کنند، شناخته شده است. او قهرمان رشته های مختلف ورزشی همچون جودو و تکواندوست. این ورزشکار جوان که این روزها در بیست و سومین بهار زندگی اش قرار دارد دارای عناوین مختلف قهرمانی است که یکی از مهم ترین آنها مقام سوم کشتی زنان در جهان است.

 

وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور فعالی دارد و حاشیه هایی به خاطر پوشش برای او ایجاد شده است. پیشتر او گفته بود پیشنهادهایی برای فعالیت در حوزه های مدلینگ و بازیگری دارد. بر اساس شنیده ها او تا کنون همه پیشنهادات برای بازیگری را رد کرده است.

اما به تازگی مشخص شده که او قرار است در فیلم های سینمایی «راما نامی» به ایفای نقش بپردازد. راما نامی که تلاش می کند در سال جدید سه اثر خود در حوزه کارگردانی را خلق کند، در رابطه با حضور افرادی همچون شهربانو دامغانی نژاد در فیلم هایش گفته است که باید از بازیگران جدید استفاده کرد.

 

راما نامی فیلم نامه آثار سینمایی اش را خود به رشته تحریر درآورده و قرار است به عنوان کارگردان هم در ساخت این پروژه ها حضور داشته باشد. برخی او را فردی نکته سنج، ریز بین و خلاق می دانند که با ساخت آثار سینمایی می تواند تحولی در عرصه سینما ایجاد کند.

راما نامی در حوزه موسیقی هم فعالیت جدی دارد و به عنوان نوازنده، خواننده و موسیقی دان در این حوزه شناخته می شود. حتی در این حوزه به برنامه سازی هم مشغول است.

او به تازگی درباره فعالیتش در سینما طی مصاحبه ای گفته است که 2 فیلم نامه سینمایی را به اتمام رسانده و نویسندگی یک سریال 20 قسمتی را هم به صورت مشترک در دست دارد. او می خواهد در ژانرهای درام، اجتماعی، طنز تلخ و فضای فیلم های پلیسی گانگستری فعالیت کند.

 

فیلم های سینمایی «اور دوز» (ژانر اجتماعی- طنز تلخ)، «آپاچی» (طنز مفهومی) و سریال «جنگل آسفالت» ( ژانر پلیسی گانگستری) سه اثری است که راما نامی امیدوار است در سال 1400 آنها را کارگردانی کند. هنوز به طور کامل مشخص نیست شهربانو دامغانی نژاد در کدام یک از این آثار حضور دارد و آیا قرار است بازیگر ثابت همه این فیلم ها باشد.

 

تیم روابط عمومی راما نامی اعلام کرده اند هواداران شهربانو دامغانی نژاد به زودی خبرهای خوبی از این همکاری خواهند شنید.

 

بهار  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------