کلاه «ایندیانا جونز» و عینک «هری پاتر» به حراج گذاشته می‌شود



هری پاتر ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
در یک حراجی کالیفرنیا، کلاهی که هریسون فورد در فیلم ایندیانا جونز به سر می‌کرد و عینک هری پاتر، به فروش می‌رسد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کلاه فدورا ایندیانا جونز و عینک هری پاتر دو مورد از هزار و ۲۰۰ وسیله یادگاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هستند که در ماه ژوئن در کالیفرنیا زیر چکش حراج خواهند رفت.

 

مت تراکس، مدیر بازاریابی این حراجی، می‌گوید این دوره از رویداد بزرگترین دوره‌ای است که تاکنون برگزار شده و انتظار دارند که با اشتیاق زیادی از کلسیونر‌ها و خریداران روبرو شوند.

 

یکی از مهمترین وسایل به حراج گذاشته شده، کلاه فدورا هریسون فورد از فیلم «ایندیانا جونز و معبد مرگ» است که دومین فیلم از این مجموعه سینمایی است. این وسیله در حراجی بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار دلار ارزش گذاری شده است. خریداران این حراجی این امکان را دارند که کاتالوگ‌های مربوط به هر آیتم را ببینند و با گوشی همراه خود آن را به صورت آنلاین بخرند.

 

عصا و عینک هری پاتر که در فیلم سینمایی «هری پاتر و یادگاران مرگ» توسط دنیل رادکلیف مورد استفاده قرار می‌گرفت، یکی دیگر از این وسایل‌هاست که به حراج گذاشته شده است. این اولین باری است که آرشیو برادران وارنر، عصا و عینک هری پاتر را در یک حراجی عرضه کرده است.

 

مدیر بازاریابی این حراجی می‌گوید کسانی که نمی‌توانند هزینه‌های زیادی را بپردازند، نگران نباشند، چون موارد به حراج گذاشته شده از هزار دلار تا چند صد دلار قابل خرید هستند. این حراجی طی سه روز از ۲۹ ژوئن تا ۱ ژوئیه برگزار می‌شود و در نظر دارد، تمامی این وسایل را با مبلغی بیش از ۶ میلیون دلار بفروشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------