آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کارگردانان موفق جشنواره نهال فیلم «سفیدرون» را می‌سازند



 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کارگردانان فیلم کوتاه «ماهکان» که از هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» موفق به دریافت پنج جایزه شده بودند، در تدارک ساخت فیلم کوتاه جدیدی هستند.

به گزارش ایلنا، حسام حسینی و عباس حسین‌زاده دو کارگردان فیلم کوتاه «ماهکان» قرار است فیلم کوتاه جدیدی با نام موقت «سفیدرون» را بسازند. 

 

در حال حاضر فیلم‌نامه «سفیدرون» به طور کامل توسط حسام حسینی، عباس حسین‌زاده، مجید برهانی نگارش شده و روایت‌گر کودکی است که به اجبار، اما ناخواسته مجبور به جابه‌جایی و حمل مواد مخدر می‌شود. 

 

حسام حسینی که فیلم کوتاه «ماهکان» را با محوریت کودکان به صورت مشترک با عباس حسین‌زاده ساخته، درمورد پرداخت دوباره به قصه‌ای در رابطه با کودکان و مسائل پیرامون آن‌ها توضیح داد: «علت اصلی تلاش ما برای ساختن فیلم درباره کودکان صرفا خود کودک نیست بلکه تاثیر مسائل اجتماعی بر روی آنان است. مسائلی که خواسته یا ناخواسته سبب می‌شود کودکان قربانی سبک و شرایط محیط زندگی‌شان شوند یا بهتر بگویم فیلم‌های ما برای کودک نیست بلکه درباره کودک است». 

 

پیش تولید فیلم کوتاه «سفیدرون» بعد از قرداد قطعی با تهیه کننده به زودی آغاز می‌شود. 

 

همچنین به گفته کارگردانان فیلم کوتاه «ماهکان»، قرار است این فیلم که تا به حال تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی، تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم، تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری، دیپلم افتخار بهترین طراحی لباس، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را از جشنواره نهال به دست آورده است، در هنروتجربه اکران شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------