مجیدمظفری: بسیاری از همکارانم کرونا گرفته‌اند



مجید مظفری,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
شرایط برای بازی و فیلمبرداری پروژه‌ها بسیار نامناسب و خطرناک است و به نظرم باید پروژه‌ها تعطیل شوند، چون همانطور که همه می‌دانیم بسیاری از بازیگران و عوامل مبتلا به کرونا شدند و متاسفانه یکی یکی آن‌ها را از دست می‌دهیم. 

به گزارش میزان ؛مجید مظفری بازیگر مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» گفت: شرایط برای بازی و فیلمبرداری پروژه‌ها بسیار نامناسب و خطرناک است و به نظرم باید پروژه‌ها تعطیل شوند، چون همانطور که همه می‌دانیم بسیاری از بازیگران و عوامل مبتلا به کرونا شدند و متاسفانه یکی یکی آن‌ها را از دست می‌دهیم.

 

مجید مظفری درباره فعالیت این روزهای خود گفت: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمدحسین غضنفری که از سال گذشته آغاز و به دلیل اپیدمی کرونا چندین بار تعطیل شده بود ادامه دارد و قرار است هفته آینده جلوی دوربین این مجموعه بروم.

 

کارگردان فیلم سینمایی «قلب‌های ناآرام» درباره خطرات بازی در شرایط کرونایی بیان کرد: شرایط برای بازی و فیلمبرداری پروژه‌ها بسیار نامناسب و خطرناک است و به نظرم باید پروژه‌ها تعطیل شوند، چون همانطور که همه می‌دانیم بسیاری از بازیگران و عوامل مبتلا به کرونا شدند و متاسفانه یکی یکی آن‌ها را از دست می‌دهیم.

 

وی با اشاره به واکسیناسیون سراسری عنوان کرد: شکی نیست که واکسیناسیون سراسری در وضعیت خطرناک کنونی از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کرده است. خبر دارم که برخی از دوستان من گرفتار بیماری کرونا شدند و در خانه قرنطینه هستند و بازیگران مشغول فعالیت هم در معرض این بیماری قرار دارند و با ادامه این روند قطعا خبرهای تاسف‌بار بیشتری هم خواهیم شنید.

 

بازیگر سریال «سلمان فارسی» عنوان کرد: قرار است شنبه یا یک‌شنبه جلوی دوربین مجموعه «شرق بهشت» بروم و با این شرایط نمی‌دانم چه باید بکنم و هنوز تصمیمی به رفتن یا نرفتن نگرفتم و وضعیت آزاردهنده‌ای است. در صورت رفتن مجبورم ماسکم را بردارم و بازیگران دیگر هم همینطور. محل فیلمبرداری در کلانتری است و قطعا سیاهی‌لشکر و رفت‌وآمد زیادی هم خواهد بود و عملا رعایت پروتکل‌های اولیه و مهم بهداشتی هم غیرممکن است.

 

مظفری با تاکید بر شرایط نگران‌کننده این روزها افزود: گرچه علی پور کیانی، تهیه‌کننده محترم مجموعه «شرق بهشت» تمام تلاش خود را برای حفظ جان عوامل پشت و جلوی دوربین می‌کند، اما به هر حال وقتی فاصله‌گذاری و ماسک زدن در زمان فیلمبرداری محال می‌شود، خطر ابتلا به کرونا هم بیشتر می‌شود در همین پروژه هم چند نفر کرونا گرفتند و بارها کار تعطیل شده است.

 

بازیگر سریال «ایلدا» در پاسخ این سوال که آیا صحبتی مبنی بر واکسینه شدن عوامل از سوی صدا و سیما شده توضیح داد: صحبت‌هایی شده و به گوش ما هم رسیده و فکر نمی‌کنم این اتفاق برای خیلی از پروژه‌ها افتاده باشد. تهیه‌کننده این مجموعه شخصا تلاش می‌کند تا کسانی که نزدیک به نوبت واکسن هستند هرچه زودتر واکسن بزنند. در این پروژه تیم پزشکی حضور دارند و از این لحاظ تهیه‌کننده کم نگذاشته است، اما اینها به تنهایی کفایت نمی‌کند و قبل از این هم با وجود تیم پزشکی تعدادی از دوستان مبتلا به کرونا شدند.

 

بازیگر فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم» با اشاره به دریافت دو دوز واکسن کرونا بیان کرد: دو دوز واکسن کرونا را زده‌ام، اما خیلی‌ها هستند که با وجود تزریق دو دوز واکسن مبتلا شده‌اند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در ایام محرم و عزاداری در خانه می‌ماند عنوان کرد: وضعیت فعلی مناسب بیرون رفتن و عزاداری جمعی در ایام ماه محرم نیست. به دلیل شرایط در این ایام در خانه می‌مانم و در خانه به عزادای سید و سالار شهیدان می‌پردازم.

 

مجید مظفری با اشاره به اینکه در این شرایط کار در تئاتر، سینما و تلویزیون بازی با مرگ است خاطرنشان کرد: اگر مسئولین همت و تلاش بیشتری داشته باشند وضع بهبود پیدا می‌کند. در حال حاضر وضعیت کار کردن در هر سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون خطرناک است و این چیزی نیست که بشود آن را نادیده گرفت. برخی به دلیل تعهد به پروژه و برخی از سر نیاز مشغول فعالیت هستند و با وجود مخاطرات زیاد فعالیت می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------