گفتگو با بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ؛ اولین باری که سلمان خندید!



 سلمان  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ می گوید: اولین بار که خنده ام را در سریال نشان دادم، همه عوامل از شدت خنده کار را رها کردند. 

  کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در گفت و گو با ایران آنلاین گفت : هنوز صحبت خاصی برای ساخت نون خ ۴ با او نشده و فقط شنیده ها حاکی از آن است که فیلمبرداری فصل ۴ نون خ از سال جدید شروع می شود.

 

نوربخش در پاسخ به این سوال که آیا سلمان در فصل ۴ بازی دارد، افزود: مگر می شود سلمان در نون خ نباشد؟ این شخصیت در سریال جا افتاده؛ کاراکتر سلمان در نون خ با مشورت سعید آقاخانی شکل گرفت و همه منتظرند سلمان با خنده هایش دوباره به نون خ ۴ بیاید. خنده سلمان یک امتیاز بزرگ برای این شخصیت است و بامزه اش کرده و نیاز به این است که در فصل جدید سلمان تغییر خاصی کند.

 

نوربخش خنده معروف سلمان نون خ را حاصل فعالیت چند ساله در حوزه طنز بیان کرد و گفت: این خنده را فقط در کارهای تئاتر داشتم و هیچ جا آن را بروز نداده بودم. این خنده را برای اولین بار در فصل یک زمانی که همه دور کرسی بودند نشان دادم طوری که خنده من عوامل را به خنده انداخت و کار را رها کردند.

 

این بازیگر اعتماد به نفس کاذب سلمان را از دیگر ویژگی های این شخصیت دانست که باعث عصبانیت و لج در مخاطب شده، طوری که مردم در خیابان وقتی من را می دیدند، می گفتند آن قدر از دستت عصبانی هستیم که باید کتک بخوری.

 

بازیگر نقش سلمان امسال در جشن حافظ کاندیدای بهترین بازیگر نقش طنز شده و معتقد است که سعید آقاخانی با همتی که برای به کارگیری هنرمندان گمنام در استان کردستان و کرمانشاه کرد، دین اش را به مردم این استان ها ادا کرد، استعدادهای خوب هنرمندان این استان ها را به سیمای ملی آورد و آداب و رسوم ، طبیعت زیبای کردستان ، موسیقی و صنایع دستی کردستان و کرمانشاه را با نون خ معرفی کرد.

 

وی به بده بستان شخصیت سلمان با شخصیت های دیگر نون خ هم اشاره ای داشت و گفت: بازی ساز اصلی در سریال نون خ شخصیت نورالدین خانزاده بود و ارتباط سلمان با بازیگرهای دیگر مخصوصا شیرین با بازی خوب سعید آقاخانی برقرار شد و زد و بند و گیرهایی که به فریبرز می دادم؛ البته هر کاری کردم نمی دانم چرا نشد فریبرز را بکشم تا به شیرین برسم.

 

نوربخش در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در نون خ ۴ ازدواج کند گفت: سلمان یک پسر ساده روستایی است که ۳۰ پیامک درخواست ازدواج دارد و هیچ کدام را باز نمی کند چون عاشق شیرین است اما پدر سخت گیر و رقیب سرسختش فریبرز ازدواجش را به چالش کشیده است.

 

این بازیگر درباره شرایط ساخت نون خ افزود: هر سه فصل سریال نون خ در زمستان ساخته شده است. یکی از سخت ترین صحنه ها، بازی در معدن بود که این سختی را تا به حال در زندگی شخصی و کاری تجربه نکرده بودم. برای آن سکانس، در سرمای زمستان ۶۰ هزار لیتر آب در معدن روی سرمان ریخته شد و همه عوامل و بازیگران برای اینکه لبخند را به روی لب همه بیاورند این سختی ها را تحمل کردند.

 

سریال نون خ سه این روزها در آی فیلم بازپخش می شود ، نوربخش به بازخوردهایی که از دیگر کشورها در شبکه های اجتماعی شاهد آن است اشاره کرد و گفت: کامنت هایی که دریافت کرده ام نشان می دهد که نون خ ۳ از دیگر فصل ها پر مخاطب تر بوده و این سریال نه فقط در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم مورد استقبال قرار گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------