آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

یک اتفاق غیر منتظره در تئاتر شهر / تماشاگری که وسط اجرای نصیریان روی صحنه رفت



تئاتر , تئاتر شهر , علی نصیریان

- حضور یک تماشاگر روی صحنه تئاتر باعث نشد تا تمرکز علی نصیریان و فرهاد آئیش در هنگام اجرای نمایش «هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک» به هم بریزد.

به گزارش خبرآنلاین، نمایش «هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک» این روزها با بازی علی نصیریان و فرهاد آئیش در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

جمعه شب 5 آبان در اجرای این نمایش اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد؛ یکی از تماشاگران نمایش که فرد میانسالی هم بود، در لحظات پایانی اجرا اول از جای خود بلند شد و سالن را ترک کرد. او پس از آن که به سالن بازگشت یک راست روی صحنه رفت، کنار نصیریان ایستاد و احوال او را پرسید. بعد هم به گوشه سن رفت و نشست. نصیریان و آئیش اما نه تنها تمرکزشان به هم نخورد بلکه خیلی راحت به اجرای خود ادامه دادند.

نمایش «هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک» نوشته و کار فرهاد آئیش است. این نمایش در باره یک نویسنده ایرانی ساکن نیویورک است که مهمانی ناخوانده از ایران برایش می‌آید.  فرهاد ائیش پیش از این هم همین متن را با بازی خودش و نصیریان در آمریکا، اروپا و تهران اجرا کرده بود.

این البته اولین اتفاق غیر منتظره نمایش آئیش نیست. در روز های اول اجرا هم علی نصیریان هنگام خروج از مجموعه تئاتر شهر زمین خورده بود و در حال حاضر با دست شکسته و گچ گرفته روی صحنه می‌رود.

منبع:khabaronline.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------