آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

باتری ۵۵ آمپر صبا



صباباتری

 

باتری 55 آمپر یکی از پرمصرف‌ترین نوع باتری برای خودرو است که بسیاری از ماشین‌های ایرانی به آن نیاز دارند. صبا باتری به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی در تولید انواع باتری (اکسون، رونیز، واریان و روشو) است. از جمله باتری‌های پرفروش این برند باید به نوع 55 آمپر اشاره کنیم. اما این باتری‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ برای چه خودروهایی مناسب‌ترند؟ چطور می‌توان یک باتری 55 آمپر صباباتری را با قیمت مناسب خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

 

ایران باتری

 

قیمت باتری ۵۵ آمپر صبا بدون داغی

با توجه به اینکه صبا باتری چهار نوع باتری با شدت جریان 55 آمپر را راهی بازار کرده است، برای هر یک از آن‌ها قیمت متفاوتی را تعیین می‌کند.

 

در حال حاضر باتری 55 آمپر این برند بدون در نظر گرفتن داغی در وب سایت رسمی شرکت با قیمت 1,595,000 تومان عرضه می‌شود. اما شما می‌توانید آن را از ایران باتری با قیمت 1,390,000 تومان خریداری کنید. این محصول با ضمانت 14 ماهه عرضه می‌شود که با تکنولوژی اتمی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: مشخصات، لیست قیمت و خرید انواع باتری پراید

 

باتری ۵۵ آمپر صبا بدون داغی

 

قیمت صبا باتری 55 آمپر

اگر داغی (باتری کهنه) خود را به فروشگاه ایران باتری تحویل دهید، می‌توانید در ازای آن، باتری جدید 55 آمپر صبا را با قیمت کتری خریداری کنید. قیمت داغی برحسب هر خودرو و به میزان برق مصرفی آمپری بستگی دارد. برای مثال قیمت داغی باتری خودروی ساینا با باتری پژو 206 متفاوت است. ممکن است شما در گذشته از یک باتری 66 آمپر استفاده کرده باشید و حالا قصد خرید باتری 55 آمپر صبا باتری را داشته باشید.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه صبا باتری انواع مختلفی از باتری‌های 55 آمپری را راهی بازار می‌کند، می‌توان گفت محصولات این برند حتی با داشتن شدت جریان یکسان، قیمت متفاوت دارند. طبق آخرین قیمت‌ها (دی ماه 1402) قیمت باتری 55 آمپر صبا باتری بدون داغی 1,390,000 تومان بوده است.

 

كارخانه صبا باتري

صبا باطری به عنوان یکی از برندهای قدیمی تولید باتری در خاورمیانه شناخته شده است که بیش از چهار دهه در زمینه تولید انواع باتری و تجهیزات مورد نیاز آن فعالیت می‌کند. تمامی محصولات این برند مورد تایید سازمان‌های بین‌المللی و داخلی هستند.

این شرکت با تولید باتری‌هایی با شدت جریان بین 4.5 تا 200 آمپر، تلاش می‌کند به نیاز تمامی صاحبان خودرو پاسخ دهد. باتری‌های 55 آمپری این برند جزء پرفروش‌ترین‌های بازار در چند سال اخیر بوده‌اند.

 

نمایندگی باطری صبا

این شرکت برای عرضه تولیدات خود در بازار از طریق نمایندگی‌ها عمل می‌کنند.

از جمله آن‌ها باید به شرکت «ایران باتری » اشاره کنیم که به شکل اینترنتی و حضوری انواع باتری‌های شرکت صبا باتری را در بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید یک باتری 55 آمپر را با توجه به ویژگی‌هایی که خودروی شما نیاز دارد، از وب سایت ایران باتری سفارش دهید.

 

باتری 55 آمپر مناسب چه ماشین های داخلی و خارجی است؟

صبا باتری از آن دست برندهای قدیمی است که سعی دارد نیاز مصرف‌کنندگان خودروهای ایرانی و خارجی را برطرف کند. باتری 55 آمپری این برند برای خودروهای داخلی از جمله:

  • پراید
  • تیبا
  • ساینا
  • پژو 207
  • پژو 206
  • رانا

مناسب است.

همچنین اگر صاحب یک خودروی خارجی هستید، باز هم می‌توانید روی باطری‌های 55 آمپری صبا باتری حساب باز کنید. از جمله این خودروها باید به ام جی 3، چری آریزو ۵، دوو سیلو، پروتون جنتو، هیوندای ورنا، هیوندای I20، هیوندای اکسنت، پروتون ویرا، فولکس گل مزدا 2 و … اشاره کنیم.

 

باطری صبا

 

گارانتی باتری 55 آمپر صبا

صبا باتری جز برندهای معتبر است که رضایت مشتریان برایش در اولویت قرار دارد. به همین دلیل باتری‌های خود را با کیفیت بالا در بازار عرضه می‌کند. اما برای اثبات این موضوع، هر کدام از این محصولات با گارانتی 9، 12 و حتی 14 ماهه در بازار عرضه می‌شوند. حالا شما می‌توانید با خیال آسوده یکی از انواع باتری‌های 55 آمپری این برند را تهیه کنید.

در وب سایت ایران باتری نیز محصولات این برند با گارانتی عرضه می‌شود. برای مثال باید به باتری واریان ۵۵ آمپر اشاره کنیم که 14 ماه گارانتی دارد.

 

طول عمر باتری 55 آمپر صبا باتری

طول عمر یک باتری تا حد زیادی به مراقبت و نحوه استفاده شما از خودرو و نگهداری از باتری بستگی دارد. اما کیفیت باتری هم در این مورد نقش موثری را ایفا می‌کند. صبا باتری یکی از برندهایی که بهترین باتری‌های بازار را تولید و عرضه می‌کند. باتری 55 آمپر این جزء محصولات کوچک بازار محسوب می‌شود، با این حال قادر است تا مدت زمان حداکثر 3 سال برایتان به خوبی عمل کند.

این مدت زمان به شرطی است که درست از باتری استفاده کرده باشید. دشارژ کردن عمیق باتری و سولفاته شدن سرباتری از جمله عوامل خراب شدن زود هنگام باتری است. از سوی دیگر اگر جز کسانی هستید که روی خودروی خود سیستم صوتی نصب کرده‌اید، میزان مصرف باتری شما بالا خواهد بود و همین عامل عمر باتری 55 آمپر صبا باتری را کمتر می‌کند.

 

شرایط نگهداری مناسب از این باتری

اگر در نگهداری از باتری خودروی خود درست عمل کنید، این قطعه مصرفی می‌تواند تا سه سال به خوبی عمل کند. از جمله نکاتی که باید در زمان نگهداری از باتری به آن توجه داشته باشید، موارد زیر است:

  • اگر برای مدت طولانی خودرو استفاده نمی‌شود، حتما باتری آن را جدا کنید.
  • جابجایی بیش از حد باتری نیز باعث ضعیف شدن و کوتاه شدن عمر آن می‌شود.
  • اگر در شهر سردسیر زندگی می‌کنید در روزهای یخبندان و سرد زمستان، خودرو را در جای گرم نگهداری کنید.
  • در روزهای گرم تابستان از گذاشتن خودرو در مقابل نور آفتاب خودداری کنید و حدالاامکان آن را در سایه بگذارید.
  • هیچ‌گاه بی‌دلیل باتری خودروی خود را شارژ نکنید. مگر زمانی که شارژ آن تمام شده باشد.
  • در صورتی که شارژ باتری به طور کامل تمام شده است، آن را بیش از حد شارژ نکنید.
  • همیشه روزنه‌ درپوش باتری خودرو را چک کنید که باز باشد.
  • از متصل کردن قطب‌های باتری جدا خودداری کنید؛ زیرا باعث خراب شدن باتری می‌شود.
  • زمان باز کردن باتری خودرو، ابتدا قطب منفی و بعد قطب مثبت را باز کنید. برای زمان بستن باتری هم ابتدا قطب منفی و بعد قطب مثبت را ببندید.

در آخر

باتری‌های 55 آمپر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین باتری‌های بازار ایران شناخته شده‌اند. این باتری برای خودروهایی مثل تیبا، ساینا، پراید، 206 و 207 کاربرد دارد. از آنجا که تعداد مصرف‌کنندگان این خودروها بالاست، باتری 55 آمپر هم فروش بالایی دارد. اگر از این باتری به درستی مراقبت کنید، می‌تواند تا 3 سال عمر مفید داشته باشد. شما می‌توانید این باتری را از نمایندگی رسمی صبا باتری با قیمت کمتر خریداری کنید. فروشگاه ایران باتری از جمله این مراکز است که انواع باتری‌های 55 آمپر این برند را عرضه می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024