آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران سرانجام ابلاغ شد/ افزایش ۱۰۰ هزار تومانی پس از ۷ ماه رسید



حق مسکن کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
کمک هزینه مسکن کارگران پس از گذشت ۷ ماه از سال بالاخره ابلاغ شد. به این ترتیب حق مسکن کارگران برای سال جاری ۶۵۰ هزار تومان است و رقم ۱۰۰ هزار تومانی افزایش حق مسکن باید از ابتدای فروردین ماه امسال اجرایی شود.

به گزارش همشهری آنلاین، کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۱ توسط مدیر کل روابط و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.

 

کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۱ توسط مدیر کل روابط و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.

 

در این ابلاغیه آمده: «با عنایت به مصوبه کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی مورخ ۱۴۰۱/۷/۲۰، کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار که از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ماهانه مبلغ ۶/۵۰۰/۰۰۰ ریال (شش میلیون و پانصد هزار ریال) تعیین شده است. به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.»

 

شورای عالی کار، حق مسکن کارگران برای سال ۱۴۰۱ را ۶۵۰ هزار تومان در ماه تصویب کرد، اما هیئت وزیران در زمان ابلاغ این مصوبه آن را به ۵۵۰ هزار تومان کاهش داد. این موضوع موجب اعتراض کارگران شد چون طبق رویه سال های قبل دولت باید مصوبه مورد تایید شورای عالی کار را تنها ابلاغ می کرد. حالا کارگران باید در انتظار واریز معوقات حق مسکن از فروردین ماه امسال باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------