آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

رونمایی از یک «ژن خوب» جدید در منطقه آزاد کیش



اخبار,اخبار اقتصادی
طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، «سعیده مهرعلیزاده» به‌ عنوان «دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش» منصوب شد.

به‌ گزارش فارس، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات و رئیس سازمان تربیت بدنی را به‌ عنوان دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش منصوب کرد. 

 

محسن مهرعلیزاده همچنین استاندار سابق اصفهان در دولت حسن روحانی بوده است.

 

این انتصاب در حالی است که یک ماه پیش در همین رسانه از حکم مشاوری حمید رضا عارف فرزند معاون اول دولت اصلاحات مبدع ایده عجیب «ژن خوب»، در منطقه آزاد کیش پرده برداشته شد. انتشار خبر انتصاب عارف، منجر به واکنش گسترده در فضای مجازی و رسانه ملی شده بود تا جایی که به درگیری توئیتری علی ضیا (مجری مشهور) و منطقه آزاد کیش انجامید.

 

پدر سعیده مهرعلیزاده از سال ۹۲ عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش بوده و در همان سالهای اول نیز دخترش در منطقه آزاد کیش مشغول به کار شده است.

 

سعیده مهرعلیزاده در حال حاضر رئیس اداره توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش است. گفته می شود وی متولد خرداد ۶۶ بوده و از یکی از دانشگاه‌های مالزی در رشته طراحی دوخت و مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده است.

 

وی هم‌اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران است.

 

گفته می‌شود، سازمان منطقه آزاد کیش قصد شرکت در نمایشگاه‌های آتی گردشگری سلامت در کشورهای مختلف را دارد و با این حکم، زمینه حضور مهرعلیزاده در این نمایشگاه‌ها و سفرهای خارجی متعدد فراهم شده است.

 

بدیهی است، در صورت فعال شدن گردشگری سلامت در کیش، فواید زیادی متوجه اقتصاد کیش خواهد شد. اما باید دید بکارگیری کسی که به جای تخصص در حوزه گردشگری و سلامت، صرفا از فرصت وابستگی به مسئولین بهره برده است تا چه میزان می‌تواند به این هدف کمک کند؟!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------