آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

افزایش سطح آماده باش در بنادر نفتی و تجاری کویت



اخبار,اخبار اقتصادی,کویت
سازمان بنادر کویت امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به شرایط منطقه سطح آماده باش تمامی بنادر نفتی و تجاری این کشور افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، سطح آماده باش امنیتی در بنادر کویت با دستور «خالد الروضان» وزیر امور بازرگانی و صنایع از امروز (جمعه) افزایش یافت.

 

در بیانیه سازمان بنادر کویت همچنین بر اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان و نهادهای ذی ربط برای حمایت از کشتیرانی و تاسیسات بنادر این کشور تاکید شده است.

 

در بیانیه سازمان بنادر کویت که به جزییات افزایش سطح آماده باش امنیتی اشاره نشد، آمده است: این تصمیم در راستای حفاظت از امنیت کشور و تمامیت ارضی و بنادر آن با توجه به شرایط کنونی منطقه اتخاذ شده است.

 

پیشتر ریاست ستاد کل نیروهای مسلح کویت روز چهارشنبه اعلام کرده بود که برخی از یگان های ارتش این کشور در چهارچوب اقدامات پیشگیرانه ای که به خاطر شرایط کنونی منطقه اتخاذ آن لازم است، به حالت آماده باش جنگی درآمدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------