آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رویترز: افزایش بی سابقه فروش نفت ایران/ صادرات ایران به یک و نیم میلیون بشکه در روز رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار
یکی از بنیانگذاران TankerTrackers به رویترز گفت: "صادرات ایران در حال افزایش است. ما در ماه جاری میلادی شاهد صادرات نزدیک به ۱.۵ میلیون بشکه در روز در هر دو نوع نفت خام و میعانات هستیم.

به گزارش رویداد۲۴، صادرات نفت ایران از زمان خروج ایالات متحده از توافق هسته‌ای و اعمال مجدد تحریم‌ها در بخش‌های انرژی و بانکی در سال ۲۰۱۸ کاهش یافته بود، اما داده‌های TankerTrackers و دو شرکت ردیابی دیگر حاکی از افزایش صادرات است.

 

سمیر مدنی، یکی از بنیانگذاران TankerTrackers به رویترز گفت: "صادرات ایران در حال افزایش است. ما در ماه جاری میلادی شاهد صادرات نزدیک به ۱.۵ میلیون بشکه در روز در هر دو نوع نفت خام و میعانات هستیم. این میزانی از صادرات است که ما طی یک سال و نیم اخیر با آن مواجه نبوده ایم. "

 

داده‌های TankerTrackers که محموله‌ها و ذخیره سازی نفت را ردیابی می‌کند، نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از صادرات ایران توسط کشتی‌های خارجی از طریق انتقال کشتی به کشتی انجام شده است که تعیین مقصد نهایی را دشوار می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------