آخرین اخبار اقتصادی

افول طبقه متوسط ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

تغییرات اقتصادی دهه ۹۰ نشان می‌دهد ماهیت طبقات اجتماعی دستخوش تغییر شده است و طبقه متوسط که طبقه‌ای پویا و جریان‌ساز بوده،…

علی‌عسگری: استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم



علی عسگری،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
صداوسیما در خبری اعلام کرد که عبدالعلی علی عسگری در نامه ای به هيئت مديره هلدينگ خليج فارس ضمن تشكر از اعتماد آنان اعلام كرده در احترام به افكار عمومی، از پذيرش مسئوليت مدير عاملی انصراف داده است اما دقایقی بعد این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش دیده بان ایران، صبح امروز باشگاه خبرنگاران متعلق به صدا و سیما مدعی شده بود؛  علی عسگری در نامه‌ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس، ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی انصراف داده است.

 

ساعتی پس از انتشار این خبر رئیس سابق صدا و سیما ادعای منتشر شده را تکذیب کرد و گفت: استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم.

 

علی‌عسگری که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شده بود گفته خبر استعفایم که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.

 

رئیس سابق صدا و سیما گفته: کار را با قدرت آغاز کرده‌ایم و جلسات را از اولین روز کاری شروع و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------