آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

مشاوره کسب و کار چیست؟



مشاوره کسب و کار، یعنی ارائه مشاوره تخصصی به صاحبان مشاغل و رهبران با هدف بهبود عملکرد آنها. این خدمت برای شرکت هایی که به دنبال رشد بیشتر، کارایی بهتر و راه حلهای نوآورانه برای چالش های مختلف اجرایی خود هستند ضروری است.

 

با توجه به این پیش فرض ها، در ادامه اطلاعات کاملی درباره مشاوره کسب و کار به شما ارائه و با انواع خدمات مشاوره کسب و کار مدیرنو آشنایتان میکنیم تا بتوانید در زمینه فعالیت های کاری و تجاری تان بهتر تصمیم گیری کنید.

 

بیشتر بدانید؛ مشاوره کسب و کار چیست؟

 

مشاوره کسب و کار

 

چرا به مشاوره کسب و کار نیاز داریم؟

امروز مدیران با چالش های فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و در تلاش هستند تا آنها را با موفقیت پشت سر بگذارند. برخی از چالش ها عبارتند از:

  • نداشتن استراتژی مناسب در این بازار پر رقابت
  • کاهش ورودی مشتریان و از دست رفتن آنها
  • شروع کسب‌وکار جدید یا توسعه بخش جدید
  • وابسته بودن کل مجموعه به یک یا چند نفر
  • سنتی بودن کسب‌وکار و بروز نشدن
  • خروج زیاد منابع انسانی از سازمان
  • عدم سودآوری متناسب با شرایط اقتصادی

 

راهکار چیست؟

جهت رفع این چالش‌ها ابتدا باید وضعیت فعلی کسب‌وکار شما تحلیل شده و سپس، با تدوین چشم‌انداز و اهدافی متناسب با سازمانتان در مسیر اجرا پیش بروید. برای شروع این مسیر می توانید از مشاوران کسب وکار کمک بگیرید. شرکت مدیرنو به عنوان یکی از شرکت های تخصصی در حوزه مشاوره کسب و کار، به صورت حضوری و تلفنی و آنلاین همراه شما خواهد بود تا با بهبود بهره وری، برتری از رقبا را برایتان امکان پذیرتر و ماندگارتر کند. مدیرنو شما را به سمت چشم انداز مطلوبتان هدایت و راهنمایی خواهد کرد .

 

هدف مشاوره کسب و کار چیست؟

مشاور کسب و کار با توجه به دانش تخصصی و تجربه کافی خود در زمینه تجارت و بازار، در رسیدن به اهدافتان (افزایش فروش و کاهش هزینه‌ها) شما را یاری خواهد نمود. در این مسیر، کیفیت اجرای راهکارها از سمت شما و سازمان، به سرعت بخشی هر چه بیشتر تغییرات کمک خواهد کرد.

ما به افراد کمک می‌کنیم که پتانسیل رشدشان را شناسایی و به اهدافشان دست پیدا کنند. نیاز به توضیحات بیشتر دارید؟ با همکاران واحد مشاوره کسب و کار مدیرنو تماس بگیرید.

 

مشاور کسب و کار چه کمکی به شما می کند؟

مشاور کسب و کار به تنظیم و بهینه سازی تمامی امور سازمان کمک خواهد کرد. از انتظارات جدید و در حال تحول مشتریان و فناوری‌های نوظهور گرفته تا تحلیل رقبای جدید و منعطفی که وارد بازار می‌شوند را شامل می‌شود. فرقی نمی کند که چالش سازمانتان مربوط به اجراییات فعلی باشد یا تغییرات جدید و نوظهور بازار، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

ما در مجموعه مدیرنو می‌توانیم عملکرد سازمان و تیم شما را بهبود ببخشیده و مسیر رسیدن به اهداف را برایتان روشن و شفاف کنیم.

 

مجموعه مدیرنو متشکل از متخصصان با تجربه در حوزه های مختلف به رهبری جناب آقای علی معبودی مدیریت مجموعه بوده که همگی به طور دائمی در دفاتر ما مستقر می‌باشند و آماده پاسخگویی به شما هستند. تمرکز ما بر ایجاد و حفظ تغییرات و همچنین ایجاد بسترهایی برای بهبود مستمر کسب و کار شماست. ما 10 سال است که به طور مستمر بر روی مشاوره در سازمانهای تجاری و صنعتی، خدماتی، و تولیدی مختلف کار میکنیم. اگه دقیقا نمیدانید سازمانتان با چه مشکلی مواجه است! با ما تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی مدیرنو شما را راهنمایی کنند.

 

 

هدف مشاوره کسب و کار

 

مزایای داشتن مشاور کسب و کار چیست؟

  • به کمک مشاور کسب و کار، آمارهای رایج شکست رو تغییر خواهید داد.
  • حضور مشاور موجب فعال شدن سازمان و مدیران می‌شود.
  • با دیدگاه بی‌طرفانه و به‌ دور از تعارفات مشاور، تصمیمات بهتری خواهید گرفت.
  • از دانش و مهارت‌های خاص مشاور استفاده می‌کنید.
  • مشاوره تجاری موجب افزایش منافع کاری نسبت به هزینه‌ها می‌شود.
  • حوزه‌های فعالیت و خدمات مشاور کسب و کار چیست
  • مشاوران کسب و کار در حوزه‌های مختلفی برای اصلاح و بهبود امور به مدیران کمک می‌کنند.
  • داشتن تخصص در بازار
  • کمک در جذب پرسنل جدید
  • شناسایی مشکلات پیش از تبدیل شدن به بحران
  • حذف پرسنل نامناسب سازمان
  • آموزش و ارتقا کارکنان موجود
  • احیا و پویایی سازمان شما
  • برنامه‌ریزی شروع تغییرات بنیادی
  • خلق محصول یا خدمت جدید

 

خدمات مشاوره مدیرنو در سازمان‌ ها شامل:

  1. اصلاح وضعیت ساختاری
  2. بهبود وضعیت موجود سازمان
  3. خلق وضعیت (مسیر) جدید برای سازمان

 

مراحل مشاوره کسب و کار چیست؟

مرحله اول

  • اولین قدم مرحله کشف است. مرحله کشف شامل بررسی عملکرد و آنالیز وضعیت فعلی سازمان شماست. هدف در این مرحله، شناخت بیشتر کسب‌وکار شماست. برای کسب چنین دانشی، نیاز است که مشاور کسب و کار و کارشناسان مربوطه با اعضا هیئت‌مدیره، مدیران ارشد، کارشناسان، کارمندان و حتی کارگران خط تولید سازمان گفتگوهایی داشته باشند. در این جلسات سازمان از طریق فرم‌ها، تست ها و ابزارهای متعددی بررسی خواهد شد.

مرحله دوم

  • بعد از شناسایی شرایط حال حاضر و شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان، نیاز به ارزیابی و تعیین وضعیت مطلوب و زمان تدوین چشم‌ انداز پیش روی سازمان است. اینکه مدیران سازمان تمایل دارند کسب‌وکارشان به چه جایگاهی در بازار و صنعت برسد و بازه زمانی در نظر گرفته‌شده برای این مهم چه قدر است. همچنین در این مرحله اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان چه مواردی را در بر میگیرد.

مرحله سوم

  • گام بعدی مشخص شدن چگونگی رسیدن به چشم‌انداز و اهداف سازمان و تهیه و ایجاد ابزارهای لازم جهت پیشبرد امور است. در این مرحله ابزارها و رویه‌های غیر بهره‌ور بهبود یافته و یا از چرخه سازمان حذف می‌شوند و ابزارها و رویه‌های جدید با توجه به نیاز و جایگاه سازمان خلق خواهند شد.

مرحله چهارم

  • گام چهارم، پیاده سازی و اجرای برنامه‌های تدوین‌ شده و راهکارهای مقرر شده است. این مرحله تجمیع مراحل قبل و فاز اجرایی این فرایند است.

مرحله نهایی

  • مرحله آخر مشاوره کسب و کار؛ نظارت، بهبود و توسعه مستمر است. در این مرحله وضعیت سازمان دوباره آنالیز شده و روند اجرایی کارها و همسویی آن‌ها با اهداف تعیین‌ شده بررسی میشود.

 

انواع خدمات مشاوره مدیرنو

 

در مراحل ابتدایی، مشاور کسب و کار به چه نکاتی توجه می‌کند؟

یکی از مواردی که تیم مدیرنو در همان مراحل ابتدایی ارزیابی سازمان شما به آن توجه دارد، توازن در خروجی و ارتباط بین واحدهای مختلف سازمان شماست. هر عدم توازنی می‌تواند منجر به هدر رفت منابع سازمان و باعث نارضایتی و از دست دادن مشتریان و یا کارکنان شود. این نکته لازم به ذکر است که مشاوره یک چرخه است و در هر یک از مراحل آن، بعد از ایجاد بهبود، بررسی مجدد انجام‌شده و سیستم توسعه خواهد یافت.

 

انواع خدمات مشاوره کسب و کار چیست؟

خدمات مشاوره مدیرنو برای رفع نیازهای کاری و تجاری (نه موارد وکالتی و مالی و …) به شرکت ها و سازمان‌هایی که دارای کسب‌وکار فعال بوده و به دنبال پیشرفت و توسعه هستند و همچنین افراد و مجموعه‌هایی که شغل مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند و برای چگونگی راه اندازی پرقدرت، نحوه مدیریت مجموعه و هدایت پرسنل و بخش فروش و … نیاز به راهنمایی های تخصصی دارند، ارائه می‌شود. خدمات جامع ما شامل موارد زیر بوده و از ابتدا تا لحظه رسیدن به نتیجه در کنارتان و همراهتان خواهیم ماند.

  • مشاوره‌ بازاریابی و فروش
  • مشاوره‌ مدیریت منابع انسانی
  • خدمات مشاوره‌ استراتژیک
  • مشاوره‌ تبلیغات و برندینگ
  • مشاوره سیستم سازی

 

انواع خدمات مشاوره مدیرنو

مشاوره‌ ساعتی

ما به همه عزیزانی که برای اولین بار برای دریافت مشاوره به ما مراجعه می‌کنند، پیشنهاد مشاوره‌ ساعتی خواهیم داد. اگر شما کاملاً به مشکل، دغدغه یا چالشی که دارید آگاهید و نیاز به دریافت راهکار دارید، میتوانید از این خدمت مجموعه مدیرنو استفاده کنید.

در 85 درصد مواقع، در همین جلسه‌ی ساعتی، پاسخ سؤال‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات موردی کسب و کارتان را دریافت خواهید کرد. بعد از پیاده‌سازی این راهکارها در سازمان و کسب‌وکارتان، در صورت تمایل و نیاز می‌توانید مجدد مراجعه کنید.

مشاوره‌ پروژه‌ای

تقریبا در 15 درصد مواقع، برای مجموعه‌هایی که عموماً بزرگ‌ترند و چالش‌های عمیق‌تر و پیچیده‌تری دارند، مشاوره‌ پروژه‌ای اتفاق میفتد. در صورت نیاز و تشخیص مستقیم مشاور، سازمان شما به جلسات ارزیابی هدایت شده و درادامه وارد فاز پروژه‌ای خواهید شد.

مراحل مشاوره‌ پروژه‌ای، از ارزیابی اولیه شروع و بعد از آنالیز وضعیت کسب‌وکار شما، پروپوزال پیشنهادی تقدیم خواهد شد.

درصورتیکه وارد فاز همکاری و اجرایی شویم، علاوه بر مشاور ارشد، تیم کارشناسان تخصصی ما نیز در کنار شما خواهند بود. حداقل زمان در مشاوره‌پروژه‌ای یک سال و استراتژی‌ها دقیقاً با توجه به چالش‌ها، دغدغه‌ها و وضعیت کنونی سازمان شما تدوین می‌شود.

 

روش های دریافت خدمات مشاوره مدیرنو

مشاوره حضوری

در مشاوره حضوری ما افتخار میزبانی از شما در دفاتر مجموعه مدیرنو را خواهیم داشت. برای انجام هماهنگی لازم و رزرو وقت مراجعه حضوری به دفاتر مجموعه مدیرنو، می‌توانید همین حالا، با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران واحدمشاوره به صورت کاملا رایگان پاسخگوی پرسش‌های شما بوده و راهنمایی‌های لازم را خدمتتان خواهند داشت.

 

مشاوره آنلاین

با خدمات مشاوره آنلاین، امکان دریافت مشاوره کاری و تجاری به صورت اینترنتی و تصویری برای شما فراهم شده است.

به دلیل وجود درخواست‌های متعدد مشاوره تجاری و کاری از سراسر ایران و با توجه به گستردگی حوزه کاری و نقاط فعالیت ما امکان مشاوره آنلاین فراهم شد.

اگه امکان مراجعه حضوری به دفاتر مجموعه مدیرنو را ندارید، مشاوره آنلاین با تماس تصویری این امکان را از هر کجای ایران برای شما فراهم می‌کنیم.

 

مشاوره تلفنی

درصورتی‌که تمایل به مشاوره آنلاین به صورت تصویری نداشته باشید، میتوانید از خدمت مشاوره تلفنی کسب و کار مدیرنو بهره‌مند شوید. با توجه به عدم دسترسی همه به شرکت در جلسات حضوری یا ابزارهای آنلاین در نقاط مختلف کشور، مشاوره تلفنی کسب و کار یاری‌رسان شما در حل مشکلات و دغدغه‌هایتان خواهد بود.

 

تضمین خواهیم کرد که کیفیت و شرایط ارائه مشاوره تلفنی کسب و کار هیچ‌گونه تفاوتی با مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.

در انتخاب شرکت مشاوره کسب و کار دقت کنید!

مشاور خوب، فرد فعالی است که باید با توجه به تغییرات دائمی در بازار به‌روز هم باشد. مشاور باید بتواند با حداقل امکانات و هزینه، با ارائه راهکارهای مناسب، مشکلات سازمان شما را رفع و فرآیندها را بهبود ببخشد و با حضورش در هر مجموعه ای باعث کاهش دغدغه‌های مدیریت و کل مجموعه می‌شود.

نکات مهم:

  • همکاری با شرکت مشاوره کسب و کار می‌تواند عملکرد سازمان شما را بهبود بخشد. همچنین تغییرات لازم برای رسیدن به اهداف فردی و سازمانی را ایجاد کند. که این امر در نهایت باعث پیشرفت و افزایش سود و درآمد شما خواهد شد.
  • مشاور کسب و کار کمک می‌کند تا سازمان شما از چالش‌های درونی و بیرونی عبور کند. او با ارائه راهکارهای عملی و اجرایی به شما یاری میرساند تا درآمد بیشتری را در کنار رشد و توسعه کسب‌وکارتان رقم بزنید.
  • خیلی‌ها این دغدغه را دارند که آیا مشاور اطلاعات و دانش کافی در زمینه کسب و کار و صنعتی که شما در حال فعالیت هستید را دارد یا خیر. برای رفع این دغدغه می‌توانید رزومه فعالیت‌ها و دستاوردهای او را مشاهده و بررسی کنید.

 

مجموعه مدیرنو چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

شرکت مشاوره کسب و کار مدیرنو به پشتوانه سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، به شناسایی و رفع موانع و مشکلات سازمانی و حتی خود شما پرداخته و به افزایش سود و بهره وری کسب و کارتان کمک می‌کند. خدمات مشاوره کسب و کار ما با استفاده از انواع روش های حضوری و تلفنی و آنلاین به صورت ساعتی و پروژه ای ارائه می‌شود.

ما به همراه هم می توانیم کسب‌وکارتان را بهبود بخشیده و آنرا به مکانی الهام بخش تبدیل کنیم.

برای دریافت توضیحات بیشتر به صفحه مشاوره کسب و کار مراجعه فرمایید و یا با شماره 02188692408 تماس بگیرید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024