آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

نحوه خریداری شمش نقره ۲۵۰ گرمی



چکیده : با‌توجه‌به درصد بالای تورم در ایران افراد با روش‌‌های مختلفی قصد سرمایه‌ گذاری و حفظ ارزش سرمایه خود را دارند. یکی از روش‌هایی که‌ می‌تواند به حفظ ارزش سرمایه کمک کند، خرید شمش نقره است؛ اما دراین‌باره نکاتی وجود دارد که لازم است آن را رعایت کنید.


با‌توجه‌به درصد بالای تورم در ایران افراد با روش‌‌های مختلفی قصد سرمایه‌ گذاری و حفظ ارزش سرمایه خود را دارند. یکی از روش‌هایی که‌ می‌تواند به حفظ ارزش سرمایه کمک کند، خرید شمش نقره است؛ اما دراین‌باره نکاتی وجود دارد که لازم است آن را رعایت کنید. در این مطلب قصد داریم راجع‌به خرید شمش نقره 250 گرمی بیشتر صحبت کرده و نکات مهمی جهت خرید آن را خاطرنشان کنیم.

 

شمش نقره ۲۵۰ گرمی

 

خرید شمش نقره چه مزایایی دارد؟

اولین سوالی که اغلب در ذهن افراد به‌وجود‌ می‌آید، راجع‌به‌‌‌ مزایای خرید شمش نقره است. در ادامه به مزایای خرید آن اشاره خواهیم کرد:

حفظ ارزش سرمایه

بدون شک قوی‌ترین دلیل برای خرید شمش نقره، حفظ ارزش سرمایه فرد است. نقره به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین فلزات حال حاضر شناخته‌ می‌شود. قیمت نقره به‌مرور زمان افزایش‌ می‌یابد و بدین‌ترتیب سرمایه اولیه فرد حفظ‌ می‌شود.

 

تنوع در سرمایه‌ گذاری

برای سرمایه‌گذاری، فرد باید سبدی از دارایی‌‌های باارزش را انتخاب کند؛ با این کار ضمن حفظ سرمایه، ریسک‌ کمتری را متحمل‌ می‌شود. درواقع داشتن سبدی از دارایی‌‌های متنوع و باارزش، همواره برای سرمایه‌گذاری توصیه‌ می‌شود. بااین‌وجود، ریسک تقلب در این زمینه هم وجود دارد. درواقع، اگر شمش نقره خریداری‌شده فاقد وزن یا کیفیت موردنظر باشد، خریدار متحمل ریسک زیادی می‌شود. در ادامه راجع‌به نحوه خرید شمش نقره 250 گرمی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

نکات مهم برای خرید شمش نقره

تفاوتی ندارد که قصد خرید شمش نقره با چه وزنی را دارید، درهرصورت، باید موقع خرید نکاتی را رعایت کنید.

درصد خلوص

درصد خلوص نقره، تعیین‌کننده قیمت نهایی آن است. هر چه نقره خالص‌تر باشد، قیمت آن هم بالاتر است. فروشنده موقع خرید باید با خریدار صادق باشد و نقره با عیار مشخص را منصفانه قیمت‌گذاری کند.

 

سازنده

زمان خرید شمش نقره، به سازنده شمش توجه داشته باشید. سازنده شمش باید شرکت معتبر و مشهوری باشد. شمش‌‌های ساخته‌شده توسط شرکت‌‌های معتبر را‌ می‌توان بهتر مورد بررسی و تایید قرار داد.

 

وزن و اندازه

هنگام خرید باید به وزن شمش توجه کنید. شمش نقره امروزه در بازار ایران اغلب با وزن‌‌های مختلفی از بازه ۱ اونس تا ۵۰۰۰ اونس عرضه‌ می‌شود. بدیهی است که هرچه وزن نقره بالاتر باشد، قیمت نهایی آن هم بیشتر خواهد بود. در کنار وزن لازم است تا به اندازه آن هم توجه کنید. سعی کنید شمش‌ها را در اندازه‌‌‌ای‌‌‌ خریداری کنید که امکان حمل و ذخیره آن را داشته باشید. شمش نقره 250 گرمی، معمولا بیشتر خریداری‌ می‌شود و طرفداران بیشتری دارد.

 

اصالت و گواهی

شمش نقره را‌ نمی‌توان از هر فروشنده‌‌‌ای‌‌‌ خرید. فروشنده موردنظر باید نماد اعتماد داشته باشد؛ درغیراین‌صورت‌، نمی‌تواند فرد معتبری برای فروش نقره تلقی شود. هنگام خرید به گواهی اصالت شمش هم توجه داشته باشید. گواهی اصالت شمش اگر از شرکت معتبری صادر شود، معمولا اعتبار بسیار بیشتری دارد.

 

شمش ساده یا طرح‌دار

اگر سری به بازار بزنید، متوجه خواهید شد که برخی شمش‌ها شکل ساده‌‌‌ای‌‌‌ دارند، اما برخی دارای تزیینات جزئی هستند. هرچند تفاوت معناداری بین این دو مدل شمش دیده‌ نمی‌شود، اما نوع طرح‌دار آن معمولا با قیمت بالاتری خریداری‌ می‌شود.

 

شمش با قاب محافظ

اگر شمش خریداری‌شده قاب محافظ دارد، بهتر است آن را جدا نکنید. جالب است بدانید حتی اثر انگشت شما روی شمش ممکن است روی خرید آن تأثیر منفی داشته باشد. بنابراین تا حد امکان از شمش به‌خوبی مراقبت کنید. در‌صورتی‌که خودتان قاب محافظ خریداری کردید، برای جاانداختن شمش نقره در قاب، حتما از دستکش استفاده کنید. این کار کمک‌ می‌کند تا اثر انگشت شما روی شمش نقره باقی نماند.


بهترین مرکز برای خرید شمش نقره معتبر

همان‌طور‌که اشاره شد، نکات بسیار زیادی برای خرید نقره جهت سرمایه‌ گذاری وجود دارد. بااین‌حال، بسیاری از افراد تخصص خیلی زیادی در این زمینه نداشته و به‌همین‌دلیل هنگام خرید شمش متضرر‌ می‌شوند. تنها راهکار برای جلوگیری از این اتفاق، خرید شمش نقره از یک فروشنده معتبر است. فروشگاه کافه سیلور یکی از معتبرترین فروشندگان انواع فلزات گران‌بها مانند نقره است. شما‌ می‌توانید خرید و فروش شمش نقره را با خیال راحت از کافه سیلور انجام دهید. این مجموعه با‌توجه‌به بودجه شما، بهترین وزن شمش نقره را با خلوص بالا به شما پیشنهاد‌ می‌دهد.

 

کافه سیلور با آدرس:

https://www.cofesilver.com/fa/شمش-نقره-250-گرمی

 

دارای نماد اعتماد بوده و تمامی شمش‌‌های ۲۵۰ گرمی این فروشگاه با ارائه گواهی اصالت، فروخته‌ می‌شوند.

سایت نقرا دات کام به آدرس https://noghra.com نیز یکی از سایت های خوب فروش شمش نقره هست.

 

کلام آخر

خرید نقره با‌توجه‌به قیمت صعودی آن‌ می‌تواند یک گزینه جذاب برای سرمایه‌‌ گذاری باشد. با‌توجه‌به وجود تورم بالا در کشور ایران، توصیه‌ می‌شود افراد از طریق خرید شمش نقره اقدام به سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش سرمایه خود کنند. در این مطلب راجع‌به خرید شمش نقره و نکات مهم حین خرید صحبت کردیم. توجه داشته باشید که حتما شمش نقره را از یک فروشنده معتبر با نماد اعتماد خریداری کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024