آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

لاستیک خودرو برای اولین بار در بورس کالا پذیرش شد



لاستیک ,اخبار امروز,اخبار جدید
بورس کالای ایران چهارشنبه گذشته برای نخستین بار پذیرش تایر خودرو را تجربه کرد تا تولیدکنندگان این محصول نیز قادر باشند از سازوکار بورس کالا در معاملات خود بهره مند شوند.

به گزارش مهر به نقل از بورس کالای ایران، این شرکت چهارشنبه گذشته برای نخستین بار پذیرش تایر خودرو را تجربه کرد تا تولیدکنندگان این محصول نیز قادر باشند از سازوکار بورس کالا در معاملات خود بهره مند شوند.

 

بر این اساس مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه ای از پذیرش تایر خودروی دو شرکت لاستیک بارز کردستان و گروه صنعتی بارز خبر داد.

 

بر اساس اطلاعیه‌های بورس کالا، پذیرش کالای تایر خودرو ویژه خودروهای سواری و وانتی سبک شرکت لاستیک بارز کردستان به میزان ۵۸۷۷ تن پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و چهارمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۲ خرداد ماه در بازار فرعی این بورس مورد تصویب قرار گرفت.

 

در این جلسه همچنین، تایر خودرو ویژه سواری و وانتی سبک شرکت گروه صنعتی بارز به میزان ۴۲۹۳ تن پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------