آخرین اخبار اقتصادی

دستمزد کارگران ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

علیرضا میرغفاری گفت: ساختار سه‌جانبه در دولتهای مختلف نقض شده است اما مسئله این است که باید برای قدرتمند کردن و واقعی‌تر…

ویژگی ‌های واردات لوازم آرایشی از امارات به ایران



آیا می‌دانید واردات لوازم آرایشی از امارات به ایران یکی از تجارت‌های پرسود در چند سال اخیر شناخته شده است؟ با توجه به اینکه ایران در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی جزو ۵ کشور اول خاورمیانه است، لوازم آرایشی در ایران از بازار خوبی برخوردار بوده و مصرف کنندگان بسیاری به دنبال خرید محصولات برند و باکیفیت هستند.

 

از این رو واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از امارات به ایران گزینه هوشمندانه‌ای بوده و اگر با شناخت کافی انجام شود می‌تواند سود بالایی را نصیب شما کند.

 

آیا واردات لوازم آرایشی از امارات سودآور است؟

همرا‌هان عزیز لازم است بدانید طبق آماری که از واردات لوازم آرایشی از کشور‌های حوزه خلیج فارس به ویژه امارات به دست آماده است، واردات این اجناس از امارات بسیار سود بخش بوده و می‌تواند در ایران بازار خوبی داشته باشد؛ بنابراین فعالیت در این حوزه پرسود روزبه‌روز در حال افزایش است.

 

نکته بسیار مهم در مورد واردات لوازم آرایشی از امارات به ایران این است که اگر بخواهید به صورت شخصی و بدون سازوکار خاصی این کار را انجام دهید، باید متحمل هزینه‌های زیادی شوید؛ اما اگر بتوانید این محصولات را به صورت عمده و به وسیله شرکت‌های معتبر وارد کنید، قطعاً در کنار صرفه‌جویی در هزینه به سود بالایی خواهید رسید.

به این دلیل که شرکت‌های وارد کننده لوازم آرایشی از امارات سازوکار واردات را بهتر می‌دانند، می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. اگر بخواهید خودتان به تنهایی واردات لوازم آرایشی از امارات را انجام دهید، به دلیل اخذ مجوز واردات و دیگر امور اداری به هزینه و زمان زیادی نیاز خواهید داشت؛ بنابراین باید از شرکت‌های معتبر کمک بگیرید.

 

واردات لوازم آرایشی از امارات به ایران

 

نکته مهم دیگر در مورد واردات اجناس آرایشی و بهداشتی از امارات این است که در حال حاضر بسیاری از برند‌های مطرح جهان در این شهر فعالیت داشته و شما می‌توانید به دلیل مسافت نزدیک امارات تا ایران به راحتی به این کشور سفر کرده و اجناس مورد نظرتان را خریداری کنید.

 

به طور کلی می‌توان گفت سود بالا، مناسب بودن قیمت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی و تنوع گسترده برند‌های معتبر از مزایای واردات لوازم آرایشی از امارات متحده عربی برای ایرانیان به شمار می‌آیند.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز واردات لوازم آرایشی

مهم‌ترین شرط برای واردات لوازم آرایشی از امارات به ایران، دریافت مجوز واردات محصول است. این مجوز نشان می‌دهد که این محصول وارداتی از سلامت لازم به منظور مصرف در ایران برخوردار است. برای دریافت مجوز واردات لوازم آرایشی و بهداشتی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

 

مدارک مورد نیاز

توضیحات

دو عدد کپی از پروفرما یا پیش فاکتور

پروفرما باید شامل نام شرکت تولید کننده محصول، تاریخ، نام، نام تجاری، تعداد و وزن محصول باشد و این مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

برگه جزئیات محصول

این برگه شامل جزئیات دقیق‌تری از محصولات وارداتی بوده و درواقع محصول مورد نظر در این برگه به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

بعد از اینکه مدارک را به سازمان مربوطه ارائه دهید، در صورت موافقت و عدم وجود مشکل در مدارک، مجوز اولیه واردات لوازم آرایشی از امارات برای شما صادر شده و شرایط ترخیص کالا فراهم می‌شود.

 

مراحل واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از امارات

درست مانند هر محصول وارداتی دیگر، واردات لوازم آرایشی از امارات به ایران نیز شرایط خاص خود را دارد؛ اما باید بدانید شناخت بازار هدف و شناسایی محصولات پرطرفدار در ایران از اصلی‌ترین مراحل واردات لوازم آرایشی از امارات است. در ادامه به طور کامل به بررسی مراحل مختلف واردات لوازم آرایشی از این کشور خواهیم پرداخت.

 

اقامت موقت در امارات برای انجام واردات

 

مرحله اول؛ تشخیص لوازم آرایشی پرمصرف

در اولین قدم شما باید به عنوان وارد کننده تشخیص دهید که واردات کدام لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند برای شما سودآورتر باشد؟ بهتر است ابتدا از فروشنده‌های لوازم آرایشی سؤال کنید که کدام محصولات پرفروش‌تر هستند یا کدام برند خارجی معتبرتر است.

البته توجه داشته باشید واردات محصولاتی همچون کرم‌های مراقبتی پوست، ضد آفتاب‌ها، انواع فوندانسون‌ها (کرم، پودر و مایع)، رژ لب، مداد لب، برق لب، لاک ناخن و غیره به کشور ممنوع اعلام شده است.

 

مرحله دوم؛ تعیین بهترین تأمین کننده لوازم آرایشی

مرحله بعدی از واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از امارات انتخاب یک شرکت یا تأمین کننده معتبر است. تأمین کننده باید بتواند نیاز وارد کننده را برطرف کرده و از اعتبار بالایی برخوردار باشد. این مرحله از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است؛ زیرا میزان سود شما از واردات به این مرحله بستگی دارد.

 

توصیه می‌کنیم در این زمینه با کارشناسان مجرب مشورت کرده و بهترین و معتبرترین شرکت‌های تأمین کننده در امارات را برای واردات لوازم آرایشی انتخاب کنید تا با هیچ گونه ضرری مواجه نشوید.

 

مرحله سوم؛ عقد قرارداد با تأمین کننده

بعد از ارتباط با تأمین کننده محصول لازم است در قدم بعدی نسبت به تنظیم قراردادی شفاف و معتبر با تأمین کننده اقدام کنید. قرارداد منعقد شده باید شامل تاریخ پرداخت هزینه، قیمت نهایی، زمان ارسال و نحوه ارسال کالا‌ها باشد. سعی کنید برای تمامی‌ جزئیات قرارداد به صورت کاملاً روشن و واضح با طرف دیگر قرارداد مذاکره کنید.

 

مرحله چهارم؛ مشخص کردن روش ارسال

با توجه به حساسیت لوازم آرایشی و بهداشتی و احتمال آسیب دیدن آن‌ها در زمان ارسال، شرکت تأمین کننده محصول باید با بهترین و امن‌ترین روش کالا‌ها را ارسال کند. اگر محصول مورد نظر به دما و شرایط نگهداری خاصی نیاز داشته باشد، بهتر است ارسال به صورت هوایی انجام شود.

اما توجه داشته باشید که در صورت نزدیکی کشور مبدأ به مقصد، به منظور کاهش هزینه‌های حمل و نقل بهتر است بار با کشتی ارسال شود.

 

مرحله پنجم؛ ترخیص کالا از گمرک

به منظور ترخیص کالا باید مدارکی را به سازمان امور گمرک کشور ارائه کنید. گواهی تأمین کننده، برچسب اصالت، گواهی بهداشت محصول و... از مهم‌ترین مدارک جهت ترخیص کالا‌های وارداتی هستند. ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی از گمرک پیچیدگی‌ها و شرایط خاص خود را دارد و بهتر است در این زمینه با افراد باتجربه مشورت کنید.

 

ثبت شرکت وارداتی در دبی

 

مهاجرت آسان را با افدل گروپ تجربه کنید!

فرقی نمی‌کند قصد اخذ اقامت موقت در امارات یا سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی را داشته باشید یا حتی بخواهید برای کار یا تحصیل به امارات مهاجرت کنید، به ‌هر حال انتخابی بهتر از افدل گروپ نخواهید داشت. مجموعه ما با بهره‌گیری از دانش و تجربه کارشناسان مجرب در این حوزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

شما می‌توانید برای اخذ پاسپورت دوم، اخذ دیتا فلو، گود استندینگ، شرکت در آزمون پرومتریک، ثبت شرکت در دبی، واردات و بسیاری موارد دیگری روی کمک تیم ما حساب باز کرده و تنها با یک تماس به رؤیاهای خود نزدیک‌تر شوید. کارشناسان افدل گروپ با ارائه بهترین پیشنهادها از ابتدا تا انتهای پروسه مهاجرت در کنار شما خواهند بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024