خبر مهم نماینده مجلس درباره حقوق بازنشستگان؛ اتفاقات خوبی در راه است؟



حقوق بازنشستگان،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
یک نماینده مجلس گفت: مجلس مُصر است که همسان‌سازی حقوق‌ها انجام شود و امیدواریم دولت همکاری کند و پای کار بیایید تا بتوانیم در برنامه هفتم این مهم را عملی کنیم.

به گزارش ایلنا، علی اصغرخانی درباره همسان‌سازی حقوق‌ها در برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس مُصر است که همسان‌سازی انجام شود، البته اشکالاتی دارد که دولت باید آنها را اصلاح کند اما این‌که این اتفاق خوب در کشور بیفتد جایش خالی است و حتما باید انجام شود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که همسان‌سازی از کارهایی است که برای همه مجموعه حقوق‌بگیرها مهم است، عنوان کرد: لذا قابل قبول هم نیست یک وزارت‌خانه افرادش ۵۰ یا ۶۰ میلیون حقوق بگیرند و یک وزارت‌خانه دیگر کارکنان ۶ یا ۷ میلیون تومان حقوق بگیرند این فاصله طبقاتی و این بی‌عدالتی برای ما قابل قبول نیست.

 

 

وی تاکید کرد: همسان‌سازی به ما می‌گوید بلاخره فرمول حقوقی برای همه باید مشخص باشد لذا نمایندگان نسبت به این موضوع اهتمام دارند و جدی هستند امیدواریم دولت همکاری کند و پای کار بیاید تا بتوانیم در برنامه هفتم این مهم را عملی کنیم.

 

خانی در خصوص تعیین وضعیت صندوق‌های بازنشستگی در برنامه هفتم، گفت: صندوق‌های بازنشستگی از جاهای پرتنش و پرحاشیه هستند شما همین رفت و آمدهای افراد به عنوان مسئول این صندوق‌ها را نگاه کنید، می‌آیند و سریع می‌روند. برخی از افراد بعضاً یکسال و برخی دیگر بعضاً کمتر از چند ماه مسئول هستند و برداشته می‌شوند که برای نظام مدیریتی کشور سم است.

 

وی با اشاره به این‌که صندوق‌های بازنشستگی محل پر حاشیه‌ای است، بیان کرد: ما باید بر روی بازنشستگی نظارت و دقت بیشتری داشته باشیم. کارهایش تعریف داشته باشد همین که مسئول نمی‌تواند آنجا بماند از ۲ حال خارج نیست یا در انتخابش دقت نکردیم یا فردی گذاشته‌ایم که خود فرد نتواسته است به وظایفش برسد و این یعنی در هر ۲صورت دقت کافی نداشته‌ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------