برکناری معاون برنامه ریزی، شرط ابقای علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس!



علی عسگری،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
شرط ابقای علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس، برکناری معاون برنامه ریزی است.

به گزارش دیده‌بان ایران، سی ام مهرماه ۱۴۰۲ مجمع عمومی سالیانه هلدینگ خلیج فارس برگزار خواهد شد. علیرغم اصرار و تمایل سهامداران اصلی این مجموعه به تغییر علی عسگری - مدیرعامل هلدینگ - که انتصاب او در بزرگترین هلدینگ تخصصی صنعت پتروشیمی کشور از ابتدا نیز با واکنش منفی افکار عمومی و حتی جناحهای مختلف مواجه بود ، شنیده ها حکایت از آن دارد که وی برای حفظ پست و ادامه مدیریت خود ، ضمن لابی های فراوان ، با مخالفان خود در آن مجموعه که غالباً اعضای هیأت مدیره هلدینگ هستند ،  به این توافق رسیده است که خواسته های آنان مخصوصا برکناری حسن نشان زاده مقدم ، معاون برنامه ریزی و توسعه هلدینگ را انجام دهد. 

 

ضعف عملکرد و تمرکز قدرت در معاونت برنامه ریزی و توسعه از یک سو و دخالت های نابجای نشان زاده در انتصاب مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه به حدی بوده که علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد برای سیستم ، حساسیت واحدهای نظارتی و شکایت های زیادی را به همراه داشته است. 

 

روز یکشنبه سی ام مهرماه هلدینگ خلیج فارس باید گزارش عملکرد سال گذشته خود را به سهامداران ارائه نماید. اگرچه روند صعودی نرخ ارزها می تواند توجیه کننده سودآوری آن شرکت باشد ولی توجه به میزان ظرفیت های خالی تولید و از آن مهم تر انتصاب مدیران طرح های در دست اجرا مدت کوتاهی پیش از راه اندازی و افتتاح آن طرح ها پیش از تکمیل و به تولید رسیدن آنها از جمله مواردی هستند که می تواند گویای عملکرد ضعیف فنی و تخصصی مدیران آن مجموعه خصوصا نشان زاده و ناکارآمدی علی عسگری باشد. در هرصورت چنانچه قرار باشد با دخالت سیاسیون،  علی عسگری در سمت خود ابقا شود ، دوره بسیار پرتنشی در رأس هرم مدیریت هلدینگ خلیج فارس را می توان پیش بینی نمود.

 

 مدیر عامل بنیاد رودکی، روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس شد!

مهدی سالم به سمت سرپرست برند، مسئوليت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ پتروشيمی خليج فارس منصوب شد. 

 

سایت های اقتصادی از صبح امروز با انتشار این خبر، از سمَِت جدید مدیرعامل بنیاد رودکی خبر داده اند.

 

این در شرایطی ست که بنیاد رودکی هنوز در این باره اطلاع رسانی نکرده است.

 

این مدیر در مدت زمان کوتاه مدیریت اش در مهم ترین بنیاد فرهنگی هنری ایران، حواشی فراوانی از جمله اخراج ۴۰ نوازنده ارکستر سمفونیک را داشت. 

 

حالا به نظر می‌رسد او پس از ورود وزیر ارشاد و وتوی تصمیمات او و دستور بازگشت نوازنده های اخراجی به ارکستر سمفونیک، تصمیم به جدایی از بنیاد رودکی و حضور به عنوان روابط عمومی در یک هلدینگ اقتصادی گرفته است!

 

از «محمد الهیاری» مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به عنوان جانشین وی نام برده شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------