آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

برکناری «حسین سلاح‌ورزی» از ریاست اتاق بازرگانی ابلاغ شد



حسین سلاح ورزی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
براساس مصوبه آخرین جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، ‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ‌برکناری حسین سلاح‌ورزی از ریاست این اتاق ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، ‌دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران در ابلاغیه‌ای که روز یکشنبه هفتم آبان جاری صادر شد، صورتجلسه مصوبه شورای مذکور را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای اجرا ابلاغ کرده است.

 

بر اساس این مصوبه که به امضای اکثریت اعضای شورا رسیده است، اتاق ایران مکلف شده است در راستای اجرای مصوبه مذکور، اقدامات لازم را برای برگزاری دوباره انتخابات با قید فوریت به انجام رسانده و نتیجه را به دبیرخانه منعکس کنند.

 

به گزارش ایرنا، ‌جلسه شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران یکم آبان ماه برگزار شد و طبق تصمیم اعضا، حسین سلاح‌ورزی که به طور غیرقانونی به ریاست اتاق بازرگانی رسیده بود، برکنار شد.

 

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان عضو شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی پیش از برکناری سلاح ورزی اعلام کرد که با توجه به تخلفات صورت گرفته در برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی ایران، نظر دولت معطوف به رفع ابهامات انتخابات خرداد ماه است، از این رو دعوت‌نامه‌ای برای اعضا به منظور رسیدگی به موضوع تخلفات انتخابات ارسال شده است.

 

اواخر خرداد ماه انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران برگزار شد و «حسین سلاح‌ورزی» به طور غیرقانونی به عنوان رئیس این اتاق انتخاب شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------