آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

میانگین افزایش حقوق کارمندان ۱۸ درصد و بازنشستگان ۲۰ درصد است که به‌صورت پلکانی اعمال می‌شود



حقوق،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
ظاهراً قرار است در نسخه‌ی اصلاح شده لایحه بودجه، افزایش حقوق‌ها پلکانی باشد.

به گزارش ایلنا، یکی از دلایل رد شدن لایحه بودجه سال آینده در مجلس، افزایش ناچیز حقوق کارمندان و بازنشستگان بود؛ دولت افزایش حقوق کارمندان را ۱۸ درصد و برای بازنشستگان ۲۰ درصد در نظر گرفته بود و این در حالیست که تورم روی محور ۴۵ درصد می‌چرخد.

 

حالا به نظر می‌رسد، در نسخه‌ی اصلاحی لایحه قرار است افزایش حقوق سال آینده پلکانی در نظر گرفته شود؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه در این رابطه با اشاره به پلکانی بودن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: میانگین افزایش حقوق کارمندان ۱۸ درصد و بازنشستگان ۲۰ درصد است که به صورت پلکانی اعمال می‌شود.

 

منظور با بیان اینکه نسخه اصلاح شده لایحه بودجه ۱۴۰۳ هفته آینده به مجلس ارسال می‌شود، گفت: در این نسخه جزئیات محاسبه منابع بودجه برای نمایندگان مجلس شفاف می‌شود.

 

منظور گفت: رشد ۱۸ درصدی حقوقها دربودجه سال آینده، رقم میانگین است و دولت قصد دارد برای افرادی که کمتر حقوق می‌گیرند، رشد بیشتری بدهد و برای افراد سطح بالا رقم پایین‌تر خواهد بود و میزان افزایش حقوق‌ها به طور پلکانی توسط شورای حقوق و دستمزد تعیین خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------