آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

اندر مصائب ‌ساکنان مسکن مهر پردیس/ تحویل مجتمع ۵۲۰ واحدی به متقاضیان بدون آب، برق و گاز



مسکن مهر پردیس،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
انتظار ۱۳ ساله و در نهایت تحویل مجتمع ۵۲۰ واحدی مسکن مهر پردیس بدون امکانات اولیه آب، برق و گاز در فصل سرد سال مردم را درگیر مشکلات زیادی کرده است.

به گزارش تسنیم، پرونده مسکن مهر در شهرستان پردیس هنوز باز است و مردم پس از سال‌ها انتظار که مسکن خود را تحویل گرفتند، همچنان امکان سکونت در آن را ندارند و بازهم باید چشم به راه باشند تا حالا که ساختمان‌ها به همت دولت انقلابی تکمیل و تحویل‌شده، آب، برق و گاز هم به آن‌ها برسد.

 

برخی واحدهای مسکن مهر پردیس پس از 13 سال انتظار مالکان با نواقص و عدم امکانات آب، برق و گاز به مالکان تحویل‌شده که در این فصل سرد، حاصلی جز رنج و سختی مضاعف برای مردم نداشته است.

 

مالکان و متقاضیان مسکن مهر پس از سال‌ها مستأجری به امید پایان کابوس اجاره خانه‌های نجومی، واحد خود را در مسکن مهر تحویل گرفتند اما این واحدها نه تنها از زیرساخت‌های شهری بی بهره است بلکه نیازهای اولیه زندگی را هم ندارد..

 

در پی گلایه‌ها و پیام‌های مردمی از نبود امکانات در مسکن مهر، خبرنگار تسنیم برای پیگیری مشکلات به مجتمع 520 واحدی تحکیم ساخت پاسارگاد در فاز 8 پردیس رفت و گزارشی از مشکلات و معضلات ساکنان تهیه شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------