بورس دوباره نزولی شد (1402/10/10)



بورس تهران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
بازار سهام پس از اصلاح یک هفته‌ای در روز گذشته توانست تا حدودی به وضعیت خود سامان ببخشد. اما با شروع معاملات امروز بورس، این رویه متوقف شد و باز هم شاخص‌های بورسی نزولی شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاملات بورس امروز به نحوی رقم خورد که شاخص کل در خلاف جهت کندل روز گذشته خود رفتار کرد. به طوری که در پایان بورس امروز، نماگر بازار با کاهش 6 هزار و 598 واحدی که معادل 0.3 درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 176 هزار واحدی ایستاد.

 

همچنین معاملات سهم‌های کوچک بازار سرمایه نیز با بزرگان همسو بوده است؛ به طوری که میانگین هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هزار و 319 واحد که معادل 0.17 درصد این شاخص است افزایش ارتفاع داد و به سطح 758 هزار و 325 واحدی رسید.

 

با نزول شاخص‌های بورسی در روز جاری، استقبال خریداران از معاملات نیز کاهش یافت و همین موضوع ارزش معاملات را بیش از ساعات نخست بازار، پایین آورد. گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری ، حجم معاملات را هشت میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را چهار هزار و 333 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------