مجوز یازده صندوق ETF بیت‌کوین صادر شد



صندوق ETF بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
کمیسیون بورس آمریکا ETF‌ اسپات بیت کوین را تایید کرد.

به گزارش فردای اقتصاد به نقل از رویترز، ساعاتی پیش سازمان بورس آمریکا (SEC) مجوز فعالیت یازده صندوق قابل معامله (ETF) روی بیت‌کوین نقدی را صادر کرده است. این مصوبه یک تغییر بسیار بزرگ برای بازار رمزارزها و به طور خاص بیت‌کوین است؛ زیرا حالا سرمایه‌گذاری در این بازار می‌تواند از طریق مراجع رسمی‌تر صورت گیرد. سرمایه‌گذاران حقوقی و حقیقی حالا می‌توانند بدون خرید مستقیم و پیچیده بیت‌کوین، آن را از طریق صندوق‌ها خریداری کنند.

 

این مصوبه یک تغییر بسیار بزرگ برای بازار رمزارزها و به طور خاص بیت‌کوین است؛ زیرا حالا سرمایه‌گذاری در این بازار می‌تواند از طریق مراجع رسمی‌تر صورت گیرد. سرمایه‌گذاران حقوقی و حقیقی حالا می‌توانند بدون خرید مستقیم و پیچیده بیت‌کوین، آن را از طریق صندوق‌ها خریداری کنند. 

 

به نظر می‌رسد با توجه به هک شدن و انتشار خبر جعلی که روز سه‌شنبه از اکانت SEC منتشر شد، هنوز قیمت بیت‌کوین واکنش معناداری به این خبر نداده است. به این ترتیب هر بیت‌کوین در محدوده ۴۶ هزار دلار در ساعت ۰۰:۴۰ بامداد معامله می‌شود. با این حال کارشناسان این خبر را یک اتفاق بسیار مهم در بازار رمزارزها و به اصطلاح «تغییردهنده بازی» می‌دانند.

 

نکته جالب توجه آنکه دیروز که خبر جعلی آمده بود قیمت‌ها تا ۴۸ هزار دلار رفت، اما حالا هنوز خبر رسمی نتوانسته قیمت‌ها را تغییر معناداری دهد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------