کارگران گروه ملی با تجمع مقابل استانداری خوزستان خواستار مطالبات خود شدند



تجمع کارگران گروه ملی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
جمعی از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای دومین روز متوالی با حضور مقابل استانداری خوزستان، خواستار مطالبات خود شدند.

به گزارش ایرنا، حدود یکصد نفر از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران روز یکشنبه با حضور مقابل استانداری خوزستان با در دست داشتن پلاکارهای اعتراضی، خواستار مطالبات خود شدند.

 

این کارگران پس از تجمع مقابل استانداری خوزستان خواستار مطالبات خود به خصوص در زمینه اجرای طرح طبقه‌بندی و همسان سازی حقوق، شدند.

 

بر اساس این گزارش روز شنبه نیز کارگران گروه ملی مقابل استانداری خوزستان و شعبه بانک ملی مرکزی اهواز تجمع کرده و خواستار مطالبات خود شدند.

 

در دی ماه سال جاری کارگران گروه ملی فولاد به اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی، همسان‌سازی حقوق و حذف شرکت پیمانکاری شفق اعتراض کردند که در نهایت منجر به توافق موقت نماینده کارگران با این شرکت شد.

 

بر اساس این گزارش، ۷۵ درصد سهام گروه ملی صنعتی فولاد ایران متعلق به بانک ملی است. حدود سه هزار نفر در این شرکت اشتغال دارند. طی ماه های گذشته، تعدادی از کارگران این شرکت با انجام چندین تجمع خواستار اجرای عادلانه طرح طبقه بندی مشاغل و همچنین همسان سازی حقوق خود شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------