آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از حقوق بهمن



عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
با توجه به جدول پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از واریز حقوق بهمن‌ماه به حساب آن‌ها واریز شود.

به گزارش تسنیم، میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری درباره پرداخت عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: با توجه به مشخص شدن مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در تلاش هستیم با تامین منابع، عیدی را به حساب بازنشستگان پرداخت کنیم.

 

وی درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: ان‌شاءالله تا دو هفته آینده عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می‌شود.

 

با توجه به جدول زمانبدی پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن‌ماه به حساب آن‌ها واریز شود. با احتساب زمان پرداخت حقوق بازنشستگان از هفته آینده و زمانبدی عیدی بازنشستگان اوایل اسفندماه به حساب بازنشستگان واریز شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------