آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

پرداخت اقساط مسکن ملی ۱۸ درصد و پلکانی شد



وام مسکن،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در کشور از مرز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد فراتر رفته است.

به گزارش ایسنا، «هادی عباسی» درحاشیه آیین کلنگ زنی ساخت ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساخت این خانه‌ها در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، گروهی یا انفرادی مسکن در شهرها و روستاها، انبوه سازی و مسکن نیروهای مسلح در حال ساخت است.

 

وی ادامه داد: در شهرستان آمل ۸۰۰ واحد و ۳۰۰ واحد در تنکابن در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرایی شده است.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی همچنین به برخی اقدامات حمایتی برای رونق بخشیدن در طرح ملی مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدام‌ها در بخش ارائه تسهیلات و تصویب نرخ بهره  ۱۸ درصد و پرداخت تسهیلات برای زمین‌های دولتی و طرح‌های شهری بوده است.

 

عباسی، با اعلام اینکه پرداخت اقساط در بازپرداخت آن در دو سال نخست ماهانه، حدود پنج میلیون و ۹۰۰ هزارتومان تعیین شده است، اضافه کرد: بعد از دو سال نیز، قسط‌ها از سال سوم پلکانی خواهد شد.

 

ساخت مسکن معلولان

وی، همچنین از امضای تفاهم نامه‌ای با بهزیستی، برای پرداخت  ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کمک بلاعوض برای خانواده معلول متقاضی ساخت مسکن در این طرح خبر داد و گفت: ساخت ۷ هزار خانه برای خانواده‌های دارای سه معلول هم به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار دارد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این نکته که ساخت مسکن در کشور تورم را کاهش خواهد داد، ادامه داد: همزمان با ساخت مسکن اشتغال در پهنه کشور ایجاد خواهد شد.

 

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران ساخت ۸۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان آمل شروع شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------