آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

بیت کوین 48 هزار دلار شد؛ رکوردشکنی در راه است؟



بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
بیت‌کوین توانست طی روز جمعه به مرز 48 هزار دلار نزدیک شود و در یک روند صعودی قابل توجه قرار بگیرد. اتریوم نیز با افزایش ارزش روبه‌رو شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین به حدود 48 هزار دلار افزایش یافت و به بالاترین حد ثبت‌شده در ژانویه نزدیک شد.

 

به نوشته کوین تلگراف، این افزایش قابل‌توجه قیمت که با کاهش خروج سرمایه از صندوق قابل معامله شرکت گری‌اسکیل همراه شده، نشان‌دهنده علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است. همزمان، شاخص اس‌اندپی 500 آمریکا با رسیدن به نقطه عطف قابل توجه 5 هزار واحد، برای نخستین‌بار تاریخ‌ساز شد که نشان دهنده یک دستاورد قابل توجه در بازار سهام آمریکا است.

 

تحلیل‌گران حرکت مثبت در بازار سهام و ارزهای دیجیتال را به احساسات صعودی حاکم در بین سرمایه‌گذاران نسبت می‌دهند. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که این احساسات، همراه با رویداد آتی هاوینگ یا نصف شدن بیت‌کوین و مجوز احتمالی برای صندوق‌های قابل معامله اتریوم، می‌تواند به افزایش بیشتر قیمت‌ها کمک کند. با نگاهی به آینده، معامله‌گران بر اهمیت حفظ سطوح پشتیبانی فراتر از 43 هزار دلار برای بیت‌کوین در جهت حفظ مسیر صعودی این ارز دیجیتال تأکید می‌کنند.

 

علی‌رغم اینکه قیمت بیت‌کوین برای بیش از 150 روز در یک محدوده مشخص باقی مانده، گمانه زنی‌هایی در بین ناظران بازار وجود دارد که چگونه این الگو ممکن است تحت تأثیر رویداد هاوینگ که برای ماه آوریل برنامه‌ریزی شده، قرار بگیرد. این رویداد که تقریبا هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد، پاداش دریافتی ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین را کاهش می‌دهد.

 

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه (20 بهمن) از 45 هزار و 254 دلار تا 47 هزار و 867 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 10 شب به وقت ایران، بیش از 47 هزار و 800 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 2 هزار و 800 دلار افزایش یافته است. ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 35/91 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 11 درصد بیشتر شده است.

 

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 419 دلار تا 2 هزار و 521 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 10 شب به وقت ایران، حدود 2 هزار و 500 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 70 دلار بیشتر شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 12/68 میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به یک هفته گذشته حدود 9 درصد افزایش یافته است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------