آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

رشد بورس در اولین روز هفته (1402/11/21)



بورس تهران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش یافت و به عدد ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحدی رسید و برای دومین روز معاملاتی متوالی، صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد ۱ هزار و ۱۶۱ واحدی به عدد ۷۳۹ هزار و ۸۱۵ واحدی رسید رسید.

 

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش بازار بورس تهران به ۷۲ همت و ۹۱۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۱ هزار و ۲۳۶ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

 

 

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شپنا، فملی، تاپیکو، کویر، سصف‌ها بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های فاسمین و سدشت بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران داشتند.

 

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۳ واحدی به عدد ۲۵ هزار و ۴۳۹ واحدی رسید؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۲۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۶۴ هزار و ۹۰۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

 

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، وسپهر و فزر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های بپاس، کگهر، انتخاب و پارتا بیشترین بر کاهش شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------