آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

تغییر قیمت نان تکذیب شد



قیمت نان،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: قیمت نان تغییری نداشته و با همان قیمت مصوب سال گذشته عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

 

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی و اجرایی ذی ربط و همکاری اتحادیه نانوایان افزود: هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

 

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: گستره نظارت ها نباید مختص به روزهای خاصی باشد؛ چرا که این موضوع باعث تعطیلی، کم فروشی و سوء استفاده متخلفان به ویژه در ایام تعطیل خواهد شد.

 

عسگری از فرمانداران شهرستان ها خواست با تقویت گروه‌های گشت و بازرسی در حوزه آرد و نان نسبت به مدیریت این حوزه حساسیت دوچندانی داشته و اداره غله نیز با همکاری و تعامل بیشتر با فرمانداران نسبت به افزایش اختیارات و تصمیم گیری های این حوزه نهایت همکاری را به عمل آورند.

 

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی های بهداشتی در سطح خبازی ها گفت: چرخه بازدید بهداشتی باید از سیلوی ذخایر گندم، کارخانجات آرد و خبازی ها به صورت مستمر و زنجیره ای با شدت بیشتر استمرار یابد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------