آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

علت کسر 1 میلیون تومان از حقوق اسفند ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد



کسر حقوق بازنشستگان،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که کسر از حقوق بازنشستگان متوقف شده و ظرف مدت 24 ساعت مبالغ کسر شده به حساب بازنشستگان عودت خواهد شد.

به گزارش نواندیش، کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی طی اطلاعیه ای در این خصوص اعلام کرد:

 

احتراماً؛ کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور با هدف تقویت توان مالی بازنشستگان گرامی، فرآیند ایجاد شرکت تعاونی بازنشستگان و سرمایه گذاری در سهام شرکتهای ارزشمند را در دست اقدام دارد. فرآیند مزبور از طریق شرکت در مزایده سهام با اعطای حداکثر 15 میلیون تومان تسهیلات بانکی در دو نوبت و خرید قسطی به ترتیب 2 و 5 ساله با نرخ مصوب شورا پول و اعتبار به اعضاء و یک میلیون تومان آورده نقدی قابل کسر ازمستمری اسفند ماه محقق خواهد شد.

 

در صورت عدم موافقت با عضویت در شرکت تعاونی در حال تشکیل و سرمایه گذاری عنوان شده عدد 11 را به شماره 9207772026 پیامک نمائید.

 

پیرو گزارش‌های واصله درباره برداشت نادرست انجام شده از واریز روز نخست حقوق برخی از بازنشستگان این سازمان (حروف الف) که با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها و از طریق کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی صورت پذیرفته، این سازمان ضمن حمایت از اقداماتی که در جهت منافع و صرفه و صلاح بازنشستگان و ذی‌نفعان معزز تأمین اجتماعی است؛ بر ضرورت اطلاع‌‌رسانی قبلی، کامل و مبتنی‌برحق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان تأکید میکند.

 

لذا با دستور صادر شده توسط مدیرعامل سازمان و هماهنگی صورت‌گرفته با بانک‌های عامل و همچنین کانون‌ عالی بازنشستگان، مقررشد مبلغ برداشتی که بدون اطلاع‌رسانی مکفی صورت پذیرفته با قید فوریت و ظرف حداکثر ۲۴ ساعت آینده به حساب کلیه مستمری‌بگیران گروه الف بازگشته وهرگونه برداشت، تحت هر عنوان از حساب نیزتا زمان اطلاع‌رسانی کافی وشفاف و ثبت‌نام داوطلبانه بازنشستگان عزیز متوقف شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------