آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

در همایش دوم بروکس اعلام شد: “می ارزه” بازار آنلاین فروش تخصصی کالاهای برق و الکترونیک



گروه صنعتی بروکس

 

در دومین همایش سالانه خانواده گروه صنعتی بروکس که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ضمن معرفی “می ارزه” بازار آنلاین تخصصی محصولات برق و الکترونیکی، از فعالان صنف الکتریکی کشور قدردانی شده و بیش از 200 محصول جدید رونمایی شد.

 

در این همایش مهندس شهاب الدین قلی مدیرعامل گروه صنعتی بروکس ضمن تشکر از حضور الکتریکی های مختلف از اقصی نقاط کشور و قبول زحمت برای سفر به تهران گفت: در یکسال گذشته سبد کالا و محصولات شرکت بروکس تقریبا دو برابر شده و این تنها با همراهی و همدلی شما ممکن بود.

 

وی افزود: اتفاق خوب دیگری که طی یکسال گذشته رخ داده این است که ما از مرز 8 هزار مشتری در صنف الکتریکی های کشور گذشتیم و این معنی را می دهد که ما در بروکس با بیش از 40 درصد از واحدهای صنفی الکتریکی و صنایع برق و روشنایی تبادل کالا داشته ایم و امیدواریم بتوانیم در آینده به تعداد اعضای خانواده بروکس اضافه کنیم که این موضوع باعث افتخار ما در گروه صنعتی بروکس است. 

 

همایش دوم بروکس

 

مسیر توسعه کسب و کار صنعت برق، از کانال الکتریکی و ابزارفروشی های کل کشور می گذرد

به گفته وی یکی دیگر از اقداماتی که برای بهبود فضای کسب و کار و افزایش فروش الکتریکی های کشور با استفاده از جدیدترین روشهای دنیا انجام داده ایم راه اندازی سایت “می ارزه” است که امیدواریم طی یکسال آینده با همراهی تمام اعضای خانواده بروکس در کشور، سایت “می ارزه” بازار کالاهای برق و الکتریکی را به جنبش بیشتری برساند.

شهاب الدین قلی تاکید کرد: ما در بخش ابزارهای تخصصی صنعت برق و الکترونیک سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام داده ایم تا بخش زیادی از ابزارهای مورد نیاز که به دلایل مختلف از فهرست واردات حذف شذه است با توان داخلی تولید کرده و به دست مصرف کنندگان برسانیم.

 

وی با اشاره به اقدامات بروکس در حوزه تولیدات برق و الکترونیک گفت: امسال در نمایشگاه صنعت برق تهران و همایش سالانه بلکس هم علاوه بر تجدید دیدار با اعضای خانواده بروکس در شهرهای دیگر طرح های تشویقی و تخفیف های ویژه ای هم تدارک دیدیم تا بتوانیم گوشه ای از همراهی الکتریکی های کشور را جبران کنیم.  

 

مهندس شهاب الدین قلی مدیرعامل گروه صنعتی بروکس

 

این کارآفرین صنعت برق کشور در پایان اظهار کرد: شعار و اعتقاد قلبی ما در بروکس این است که "مسیر توسعه کسب و کار ما از کانال الکتریکی و ابزارفروشی های کل کشور می گذرد". بنابراین ما تمام تلاش خود را داریم تا با تنوع سبد کالا و کیفیت محصولات، مشتریان شما را افزایش داده و از طرفی با ایجاد روش های جدید و پرسرعت فروش همانند سایت “می ارزه” به شما کمک کنیم تا به کسب و کار خود وسعت دهید.

 

سایت “می ارزه” بستری برای همراهی خانواده کشوری بروکس

در بخش دیگری از همایش دوم بروکس، مهندس مرضیه ملانوروزی، رئیس هیئت مدیره بروکس ضمن تقدیر از صنف الکتریکی های کشور و همراهی آنها برای توسعه کسب و کار در صنعت برق کشور گفت: ما در بروکس  تمام اعضای حاضر در این همایش اعم از تولیدکننده، فروشنده و مصرف کننده را یک خانواده می دانیم . 

 

وی تاکید کرد: اگرچه هدف از برگزاری این همایش ها در مرحله نخست معرفی کالاهای جدید و مدل فروش نوین بروکس است اما هدف اصلی ما  این است که خانواده بروکس که در شهرها و استانهای دیگر کشور اقامت دارند در این همایش با یکدیگر آشنا شده و اعضای خانواده سالی یکبار با یکدیگر از نزدیک دیدار داشته باشند و این دیدار زمینه ساز پیوند مستحکمی بین ما به عنوان تولیدکننده با توزیع کنندگان، الکتریکی ها و مصرف کنندگان عزیز بوده و بتوانیم در روزهای آتی با استفاده از سایت “می ارزه” و ارتباط ایجاد شده بین اعضای خانواده بروکس در کل کشور محصولات خود را در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کننده برسانیم.

 

" می ارزه" راهی برای توسعه فروش و دسترسی سریع به کالاهای برق و الکترونیک

مهندس ابوالفضل حق پرست مشاور مدیرعامل بروکس نیز در این مراسم، روش های نوین فروش آنلاین در حوزه برق و الکترونیک را معرفی کرده و افزود: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی فروشندگان کالاهای برقی و الکتریکی های سراسر کشور با سیستم های مدرن فروش و در کنار آن معرفی محصولات جدید بروکس است. بروکس به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع برق و روشنایی  بیش از 500 محصول در حوزه صنایع برق، لامپ و ابزار آلات و سایر محصولات حوزه برقی در سبد کالاهای تولیدی خود دارد. 

 

مهندس ابوالفضل حق پرست سهامدار و مشاور مدیرعامل بروکس

 

وی در خصوص بازار تخصصی آنلاین کالهای صنعت برق گفت: بروکس بر اساس آخرین مدل های نوین فروش کالا در دنیا سایتی با عنوان “می ارزه” طراحی و اجرا کرده است که در این سایت تمامی محصولات بروکس و  محصولات و تولیدات سایر تولیدکنندگان در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. این سایت با ایجاد خط ارتباطی سریع بین خریدار و نزدیکترین واحد الکتریکی که کالای مورد نیاز را در دسترس دارد، سرعت انجام سفارش، تبادل مالی و ارسال کالا را در بازار افزایش داده و از این طریق به واحدهای صنفی فعال در حوزه برق و روشنایی کمک می کند تا با سرعت عمل بیشتری کالای خود را فروخته و مشتریان بیشتری جذب کنند. البته در کنار فروش کالا، الکتریکی های سراسر کشور می توانند نیازهای کالایی خود را نیز با یکدیگر تبادل کرده و از همین طریق کمبود انبار و کالای خود را نیز تامین نمایند.

 

 

“می ارزه” از تمام جامعه مرتبط با برق و الکترونیک حمایت می کند

در ادامه این مراسم مهندس سحر حبیبی عضو هیئت مدیره و مدیر فروکش بروکس نیز در گفتگو با  خبرنگار ما در خصوص نقش و جایگاه مدل های جدید فروش در بازار محصولات برق و الکترونیکی گفت: “می ارزه” پلتفرمی است که از تمام جامعه مرتبط با صنایع برق اعم از مصرف کننده، الکتریکی و فروشنده خرد و توزیع کننده عمده حمایت می کند.

 

به گفته وی با این پلتفرم ما می توانیم تمام نیازهای خود به هرگونه محصول و کالای برق و روشنایی در تمام برندها را برآورده کرده و کالا را در کمترین زمان ممکن به دست متقاضی برسانیم و این یعنی بازار محصولات برق و الکتریک هم به مدل جدیدی از مسیرهای تبادل کالا رسیده و همانند مدل های جدید فروش کالا در دنیا با سرعت عمل و کیفیت بیشتری رو به پیشرفت می باشد.

 

“می ارزه” بازار آنلاین فروش تخصصی کالاهای برق و الکترونیک

مهندس عادل فیض مدیر پروژه “می ارزه” نیز در تشریح عملکرد و شاخصه های این سایت توضیح داد: در این بازار آنلاین تا به امروز بیش از  3800  قلم کالا از 120 برند معتبر و پرفروش کالاهای برق و الکتریکی و ابزار در دسترس مصرف کننده قرار گرفته و بیش از 3 هزار واحد الکتریکی به این سایت متصل شده و در حال تبادل کالا و انجام سفارشات هستند.

 

وی افزود: یکی از مشخصات اصلی این بازار این است که الکتریکی ها را به درخواست های آنی مصرف کننده وصل می کند. مصرف کننده می تواند به این سایت مراجعه و با اطلاع از قیمت و مقایسه با سایر برندها سفارش خود را ثبت کند. 

 

فیض ادامه داد: این سفارش از طریق سایت برای نزدیکترین الکتریکی ها ارسال می شود. در بخش بازارگاه واحد صنفی دریافت کننده پیام در صورت موجود بودن کالا در الکتریکی مربوطه و تایید آن توسط فروشنده در کتر از 3 ساعت برای سفارش دهنده ارسال خواهد شد.

 

به گفته مدیر پروژه سایت “می ارزه” ، یکی دیگر از قابلیت های این سایت این است که هر واحد صنفی الکتریکی یک ویترین مجازی در اختیار دارد که می تواند کالاهای موجود در مغازه و یا فروشگاه خود را در آن ویترین معرفی کرده و مصرف کننده به صورت مستقیم می تواند به فروشنده سفارش خرید خود را بدهد.

 

وی در پایان تاکید کرد: در مجموع ما در “می ارزه” به دنبال بازاری پرشور و ایمن بودیم که در سریعترین زمان ممکن سفارش خرید  را دریافت و کالا را بدون اتلاف زمان با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف کننده برساند.

 

گفتنی است تمامی فعالان حوزه فروش کالاهای برق و الکترونیک، الکتریکی های کل کشور و کسانی که تمایل به خرید یا فروش این محصولات دارند می توانند با مراجعه به آدرس سایت https://miarze.com/ سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024