آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

قاب و گلس گوشی های گوگل ، موتورولا ، وان پلاس ، نوکیا و ریلمی در فروشگاه ایران دیجی مال



گوشی های هوشمند در سال های اخیر با پیشرفت های چشمگیری در بخش های قدرت سخت افزاری و تجربه های نرم افزاری روبه‌رو شده اند و در هر نسل از محصولات جدید شاهد ارتقا قدرت سخت افزاری گوشی های هوشمند می‌باشیم، اما یکی از بخش هایی که گوشی های هوشمند اکثر برند های مطرح در آن با پیشرفت قابل توجهی روبه‌رو نشده است بخش مقاومت این محصولات در برابر خطرات مختلف می‌باشد و به همین دلیل بسیاری از کاربران در هنگام تهیه گوشی های هوشمند همواره دغدغه های زیادی در این باره دارند و بدنبال تهیه لوازم جانبی باکیفیت بالا جهت محافظت از گوشی موبایل خود می‌باشند!

 

لوازم جانبی ساخته شده اند تا از بخش های مختلف گوشی موبایل شما محافظت کنند از سری روش های مناسب و مطمئن جهت محافظت از صفحه نمایش گوشی های هوشمند می‌توان به انواع محافظ صفحه نمایش یا همان گلس ها اشاره کرد! این محصولات در انواع مختلفی موجود می‌باشند که باعث شده است کاربران درهنگام تهیه این محصولات در بین انتخاب های موجود انتخاب سختی داشته باشند! همچنین یکی دیگر از بخش های مهم که کاربران اهمیت زیادی به محافظت از آن می‌دهند، فریم کناری و بدنه پشتی گوشی های هوشمند می‌باشند! تهیه انواع کاور، گارد و قاب مناسب یکی از انتخاب های مناسب برای کاربران می‌باشد!

 

 

فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال وارد کننده لوازم جانبی گوشی های موبایل می‌باشد که انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند کمیاب و خاص را برای کاربران این محصولات با بهترین قیمت و ارزان تر از سایر فروشگاه ها در دسترس قرار داده است در ادامه ی این مطلب با معرفی لوازم جانبی برند های محبوب موجود در ایران دیجی مال همراه باشید!

 

خرید قاب و گلس گوشی های موتورولا

 

لوازم جانبی گوشی های موتورولا

موتورولا برندی دوست داشتنی و محبوب در سرتاسر جهان می‌باشد و به لطف عرضه محصولات میان رده و اقتصادی همراه باکیفیت بالا از جانب این برند، در سال‌ های اخیر شاهد افزایش محبوبیت محصولات ساخت موتورولا در بازار کشورمان نیز می‌باشیم. بیشتر محصولات ساخت این برند محصولات اقتصادی می‌باشند و در این محصولات معمولا از کیفیت ساخت معمولی استفاده شده است! برای مثال این گوشی ها معمولا با بدنه ای از جنس پلاستیک ساخته شده اند که در مقایسه با نمونه های شیشه ای با مقاومت کمتری همراه شده اند و در برابر جذب کمتر خط و خش نیز عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهند! در اینجا فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال با موجود کردن انواع قاب باکیفیت برای اکثر محصولات این برند سعی کرده است تا دغدغه کاربران این محصولات را رفع کند، از سری قاب های مناسب گوشی های موتورولا می توان به قاب های فیبر کربنی اشاره کرد. قاب های فیبر کربنی یکی از محصولات بادوام بالا و با قیمت بسیار مناسب می‌باشند که از مواد درجه یک فیبر کربن ساخته می‌شوند.

 

قاب های فیبر کربنی موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال با طراحی استانداردی همراه شده اند و کاربران محصولات موتورولا لازم نیست نگرانی ای بابت ایجاد سختی و دشواری در هنگام دسترسی به بخش های مختلف گوشی موبایل خود داشته باشند!

 

 

همچنین همانطور که احتمالا می دانید صفحه نمایش یکی دیگر از عضو های بسیار حساس موجود در گوشی های هوشمند می‌باشد و با آسیب دیدن آن این احتمال وجود دارد که کارکرد گوشی موبایل شما با اختلال زیادی همراه شود و حتی در برخی شرایط کاربران امکان استفاده از گوشی موبایل خود را نداشته باشند، فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال انواع محافظ های صفحه نمایش باکیفیت بالا را برای گوشی های هوشمند موتورولا موجود کرده است!

 

 

از سری گلس های محبوب موجود می‌توان به گلس های آنتی استاتیک اشاره کرد! این گلس ها با شیوه ای جذاب و خلاقانه مانع از جذب گرد و غبار در هنگام نصب گلس می‌شوند و به کاربران در کنار امکان محافظت از گوشی موبایل خود، امکان نصب سریع و آسان را می‌دهند تا کاربران به راحتی خودشان اقدام به نصب گلس کنند و از صفحه نمایش گوشی موبایل خود محافظت کنند! این گلس ها با پوشش تمام صفحه ای باعث می شوند تا حاشیه های کناری گوشی موتورولا شما نیز تحت پوشش فوق العاده آن ها قرار بگیرد! شما کاربران عزیز جهت خرید قاب و گلس گوشی های موتورولا با مراجعه به صفحه محصولات لوازم جانبی گوشی های این برند می توانید انواع قاب و گلس های باکیفیت موجود برای انواع سری گوشی های موتورولا شامل سری گوشی های موتورولا Moto G، سری گوشی های موتورولا Moto E و سری گوشی های جذاب و بالارده موتورولا Edge را همراه با قیمت مناسب را با ارسال فوری و رایگان به سراسر ایران دریافت کنید.

 

خرید قاب و گلس گوشی های گوگل

 

انواع قاب و گلس گوشی های گوگل

گوشی های گوگل در سال های اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته اند و این برند پس از کنار گذاشتن سری نکسوس خود از سری گوشی های گوگل Pixel خود رونمایی کرد و توانست محصولات رده بالا همراه با مشخصات‌ بالارده ای را به بازار عرضه کند! این سری از محصولات گوگل باتوجه به کمیاب بودن خود در بازار کشورمان نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند و اگر یکی از کاربران محصولات سری گوگل Pixel می‌باشید و درمورد تهیه لوازم جانبی برای آن نگرانی هایی دارید با ایران دیجی مال نگران نباشید! فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال انواع قاب و گلس مناسب گوشی های گوگل شامل سری گوشی های گوگل Pixel 5، سری گوشی های گوگل Pixel 6 و سری گوشی‌ های گوگل Pixel 7 را در دسترس کاربران قرار داده است!

 

 

یکی از قاب های باکیفیت بالا و همراه با قیمت مناسب گوشی های گوگل قاب های فیبر کربنی می‌باشد، این قاب ها درکنار قیمت مناسب خود می‌توانند عملکرد مناسبی در برابر محافظت از گوشی شما دربرابر خط و خش داشته باشند! اما اگر بدنبال قابی با کیفیت بالا و طراحی خاص تر می‌باشید قاب طرح چرم برند AIORIA یکی از قاب های پرمیوم و بادوام مناسب گوشی های گوگل Pixel می‌باشد که درکنار ظاهر جذاب و شیک خود امنیت بدنه پشتی و فریم کناری دستگاه شما را تضمین می‌کند! همچنین درصورتی که علاقه ای به مخفی کردن بدنه پشتی گوشی گوگل Pixel خود ندارید می توایند از قاب های ژله ای سخت مناسب مدل های مختلف این برند استفاده کنید که در کنار مقاومت بالای خود با بدنه شفاف خود باعث می‌شوند ظاهر پشتی گوشی شما مخفی نشود!

 

تمامی قاب های مناسب گوشی های گوگل پیکسل موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال با طراحی استاندارد همراه شده اند و باعث مسدود شدن دسترسی کاربران به پورت شارژ یا دکمه های ولوم و پاور گوشی موبایل شما نمی‌شود. همچنین اکثر گوشی های ساخت گوگل محصولاتی پرچم‌دار همراه با صفحه نمایش رده بالا همراه با مشخصات جذابی می‌باشند که با آسیب دیدن آن کاربران متحمل پرداخت هزینه های زیادی می‌شوند و همچنین بدلیل کمیاب بودن این سری در برخی شرایط می‌توان گفت تعویض صفحه نمایش این محصولات غیر ممکن به نظر می‌رسد! اما نگران نباشید با انواع گلس های مناسب گوشی های گوگل Pixel می توانید از صفحه نمایش باکیفیت گوشی خود محافظت کنید تا از آسیب دیدن آن جلوگيری کنید. جهت خرید قاب و گلس گوشی های گوگل نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال مراجعه کنید و با مطالعه نظر کاربران انتخاب درست و مطمئنی داشته باشید!

 

خرید قاب و گلس گوشی های وان پلاس

 

انواع قاب و گلس گوشی های وان پلاس

وان پلاس یکی دیگر از برند های محبوب در بازار کشورمان می‌باشد که چندان نمی‌توان در بازار یا برخی فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی، محصولات باکیفیت بالایی را برای آن در کشورمان پیدا کرد! فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال امکان خرید انواع قاب و گلس گوشی های وان پلاس را برای محصولات سری گوشی های عددی و سری گوشی های Nord این برند فراهم کرده است!

 

قاب های سیلیکونی یکی دیگر از انواع قاب های باکیفیت و محبوب موجود در این فروشگاه می‌باشند، این قاب‌ها از مواد سیلیکونی تولید می‌شوند که انعطاف‌پذیری و مقاومت خوبی دارند. این محصولات به گوشی موبایل وان پلاس شما این امکان را می‌دهد تا در برابر ضربات، خط ‌و خش و حتی سقوط از ارتفاع ایمن تر از گذشته عمل کند. این قاب‌ ها با ویژگی های جذابی مانند انعطاف‌ پذیری و وزن کم همراه شده اند و دسترسی به درگاه ‌ها و دکمه ‌های دستگاه را سخت و محدود نمی‌کنند. همچنین، قاب‌های سیلیکونی به گوشی وان پلاس شما از نظر ظاهری جذابیت زیادی می‌بخشند و در رنگ‌ ها و طرح‌های مختلف در دسترس می‌باشند. در بخش محافظ های صفحه نمایش موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال می‌توان به گلس های سوپر دی اشاره کرد، این گلس ها با شیشه ای مقاوم همراه شده اند و در برابر خط و خش و ضربات مختلف مقاومت بالایی دارند! همچنين با نصب این گلس ها در گوشی هایی که از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می‌کنند، نگران کاهش سرعت اسکنر اثر انگشت گوشی موبایل خود نباشید! جهت خرید قاب و گلس گوشی های وان پلاس با مراجعه به فروشگاه ایران دیجی مال می‌توانید این محصولات را با ارسال فوری دریافت کنید.

 

خرید قاب و گلس گوشی های نوکیا

 

انواع قاب و گلس گوشی های نوکیا

نوکیا یکی دیگر از برند های محبوب در بازار کشورمان می‌باشد که محصولات جدیدش برخلاف محصولات گذشته آن با مقاومت بالایی همراه نشده اند و در صورتی که کاربران محصولات میان رده و حتی بالارده این برند می‌باشید محافظت از گوشی خود با استفاده از لوازم جانبی باکیفیت پیشنهاد می‌شود!

 

فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال قاب های باکیفیت بالا و همراه با مقاومت مناسبی را برای محصولات ساخت نوکیا موجود کرده‌ است، قاب های فیبر کربنی موجود برای گوشی های هوشمند نوکیا با همان ویژگی‌ های جذاب که به آن مشهورند یعنی مقاومت مناسب در کنار قیمت اقتصادی همراه شده اند و در رنگ های مختلفی جهت پوشش سلایق مختلف به ویژه نسل جوان مجهز شده اند و ظاهر گوشی موبایل نوکیا شما را جذاب تر از همیشه می‌کنند! در بخش محافظ های صفحه نمایش نیز انواع گلس های آنتی استاتیکی و گلس های حریم خصوصی در دسترس کاربران عزیز قرار گرفته است! این محصولات به ویژگی هایی مانند نصب آسان، درجه سختی بالا و پوشش تمام صفحه ای واقعی همراه شده اند! شما کاربران عزیز جهت خرید قاب و گلس گوشی های نوکیا با قیمتی رقابتی و کیفیت بالا می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال مراجعه کنید.

انواع قاب و گلس گوشی های ریلمی

ریلمی یکی دیگر از برند های جدید و جوان موجود در بازار کشورمان می‌باشد و اگر بدنبال خرید قاب و گلس گوشی های ریلمی باکیفیت بالا می‌باشید فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال طیف وسیعی از انواع قاب و کاور بادوام شامل قاب های شاک پروف که از مقاومت مثال زدنی ای بهره می‌برند، قاب های فیبر کربنی، قاب های سیلیکونی و کاور های ژله ای را در دسترس کاربران محصولات جذاب این برند شامل گوشی های سری عددی این برند، گوشی جذاب ریلمی GT Master و سری گوشی های ریلمی C قرار داده است!

 

اکثر این محصولات می‌توانند از لغزش دست در هنگام استفاده از گوشی موبایل جلوگیری کنند و به کاربر احساس راحتی و اطمینان بیشتری بدهند و در برابر ضربات سنگین نیز مقاومت مناسبی داشته باشند. همچنین گلس های موجود برای محصولات ریلمی شامل گلس های حریم خصوصی، گلس های 9D و انواع گلس های رد لیبل می‌شوند که با شیشه ای بسیار مقاوم ساخته شده و همزمان نیز با ضخامت کمی همراه شده اند و به لطف شفافیت بالای خود باعث کاهش نور صفحه نمایش گوشی موبایل شما یا ایجاد کندی در سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشی شما نمی‌شوند! همچنین این محصولات در برابر آلودگی هایی مانند اثر انگشت و قطرات آب مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهند تا تجربه کاربری جذابی را با استفاده از گلس های باکیفیت موجود در ایران دیجی مال داشته باشید! شما کاربران عزیز با ثبت سفارش محصولات لوازم جانبی موجود در ایران دیجی مال می‌توانید این محصولات را با ارسال فوری و رایگان به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید. جهت جهت خرید حضوری محصولات نیز می‌توانید با شماره 36901506-021 از ساعت 11 الی 17 در ارتباط باشید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024