آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 بسته می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قائم مقام وزیرراه وشهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: اجرای طرح مسکن مهر با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان غربی احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای تامین مسکن و حمل ونقل استان افزود: دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در 1100 شهر کشور وجود دارد که تاکنون از این تعداد یک میلیون و 600 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: به رغم تمامی مشکلاتی که دولت یازدهم با آن مواجه است با تاکیدات رئیس جمهورمحترم این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین تعهدات دولت منظور شده و در26 ماه گذشته ازعمر این دولت 600 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

مهرآبادی افزود: برای اتمام این طرح‌ها حدود 27 هزار میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان افزون بر 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی است و با بهره‌برداری از این واحدها دو میلیون نفر صاحب خانه شده‌اند.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با استفاده از منابع داخلی خود احداث 440 باب مدرسه 405 باب مسجد و 51 واحد کلانتری در مساکن مهر کشور آغاز کرده است و تا کنون نیز به ترتیب 170 باب مدرسه و 200 باب مسجد و 21 واحد کلانتری تحویل داده شده است.

قربانعلی سعادت استاندارآذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: وزارت راه و شهرسازی به تنهایی قادر به اتمام طرح‌های مسکن مهر نیست و لازم است همکاری همه جانبه مردم در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود.

وی اظهار کرد: درجهت تکمیل طرح‌های مسکن مهراستان گام‌های خوبی برداشته شده است و برای اتمام طرح‌های باقی مانده نیاز است تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌ ویژه خدمات رسان تلاش مضاعفی را انجام دهند.

همچنین داریوش نصر -مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی- در این جلسه گزارشی از روند احداث مساکن مهراستان ارائه کرد و گفت:51 هزار و 700 واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که تاکنون 33 هزار واحد تحویل شده و واحدهای مسکونی باقی مانده نیز از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار هستند.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------