آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

کودکان یارانه یک میلیون تومانی می‌گیرند؟



یارانه‌ ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
یارانه‌ای به مبلغ 600 تا یک میلیون تومان به‌ازای هر کودکی که سوءتغذیه داشته باشد، به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره یارانه کودکانی که از سوءتغذیه رنج می‌برند، گفت: معاون رفاه وزیر کار اعلام کرده که یارانه‌ای به مبلغ 600 تا یک میلیون تومان به‌ازای هر کودکی که سوءتغذیه داشته باشد، به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

 

طیبه حسینی ادامه داد: شناسایی خانوار انجام می‌شود و آنطور که آقای عسگریان خبر داده این مبلغ به حساب 120 هزار خانوار واریز خواهد شد.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در خانواری که نیاز است برای 2 فرزند امنیت غذایی اتفاق بیفتد، 2 میلیون تومان برای خانوار مربوطه در دهک درآمدی یک تا پنج و یک‌میلیون و 200هزار تومان برای خانوار دهک درآمدی 6 و 7 در نظر گرفته می‌شود.

 

این طرح پیوسته و برای کودکان زیر 5 سال است و کودکانی که پنج سال را تمام کرده باشند از پوشش این طرح خارج می‌شوند.


یارانه آبان برای همه واریز شد
همچنین، به دنبال اعتراض برخی مخاطبان تجارت‌نیوز به واریز نشدن یارانه آبان ماه، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که یارانه این ماه برای تمام یارانه‌بگیران واریز شد.

 

2 روش برای اطلاع از پرداخت یارانه
حسینی افزود: یارانه‌بگیران از دو روش می‌توانند از پرداخت یارانه مطلع شوند؛ اس ام اس بانکی خود را فعال یا حسابشان را چک کنند. دوم اینکه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه و وضعیت یارانه خود را با کد ملی سرپرست خانوار چک کنند. بدین ترتیب آنها متوجه می‌شوند که یارانه به حسابشان واریز شده و مشکلی وجود ندارد.


وی درباره تاخیر واریز یارانه هم گفت: به دلیل اختلال شبکه بانکی این مشکل به وجود آمد، اما بعد از آن اطلاعیه‌‌ای مبنی بر رفع مشکل از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها منتشر شد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------