خاتمه اعتراض صنفی کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان/ قرار بر طرح مطالبات شد



اعتراض صنفی کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
اعتراض سه روزه کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان با وعده مسئولان پالایشگاه برای برگزاری جلسه با مدیر عامل خاتمه یافت. 

به گزارش ایلنا، کارگران پالایشگاه آبادان در تماس با ایلنا اعلام کردند؛ به دنبال وعده‌هایی که روز پنجشنبه هفته گذشته مسولان واحد حراست پالایشگاه آبادان برای پیگیری مطالبات کارگران ارکان ثالث و برگزاری جلسه با مدیر عامل داده‌اند، معترضان به اجتماعات صنفی خود خاتمه دادند.

 

طبق ادعای کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان، روز پنجشنبه بنابه وعده مسئولان حراست پالایشگاه مقررشد جلسه‌ای در روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه با حضور مدیر عامل پالایشگاه برای بیان مشکلات و مطالباتمان برگزار شود تا در نهایت به نتیجه قابل قبولی برسیم.

 

طبق اظهارات آن‌ها؛ همچنین به دنبال ادامه‌ی بی‌توجهی مسئولان به خواسته‌های صنفی خودمان، روز گذشته (جمعه ۱۷ آذر ماه) شماری از همکاران با حضور در نماز جمعه از امام جمعه شهرستان آبادان در خواست کمک کردند.

 

کارگران تصریح کردند؛ مطالبات کارگران کارگران ارکان ثالث در دو حوزه است مطالباتی که در حوزه پالایشگاه و اختیار مدیرعامل هستند همانند «استفاده از امکانات رفاهی»، «تعیین تکلیف اضافه کاری‌های روز‌های پنجشنبه» و «تسریع در صدور نفت کارت و بن کارت» همانند پرسنل رسمی و مطالباتی که در وزارت نفت باید انها را پیگیری و پرداخت کند همانند «تبدیل وضعیت نیروهای ارکان ثالث به قرارداد مستقیم»، «محاسبه نفت کارت از ابتدای سال جاری».

 

کارگران در پایان تصریح کردند: خواسته ما مشخص شدن وضعیت شغلی و پرداخت مطالباتمان است. بنابراین با اعتماد به وعده‌های داده شده، به اعتراضات صنفی خود تا روز دوشنبه پایان دادیم.

 

گفتنی است کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان در روز‌های ۱۵.۱۶ و ۱۷ آذر ماه به دنبال محقق نشدن خواسته تبدیل وضعیت، عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و عدم صدور نفت کارت و بن کارت، دریافت تسهیلات کم‌بهره همانند همکاران رسمی و قراردادی و همکاری در ایجاد تعاونی مسکن کارگری و برخی دیگر از مطالبات عرفی و مناسبتی دست به اعتراض صنفی زدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------