آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

آخرین وضعیت عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت اصفهان/ بازگشت ۹۳ جایگاه‌ به مدار



 جایگاه سوخت,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از بازگشت ۹۳ جایگاه سوخت به مدار خدمت‌رسانی خبر داده و گفت: کارشناسان تلاش می‌کنند که تا پایان امروز همه جایگاه‌های سوخت به مدار بازگردند. 

 بهمن علیپور در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان،‌ پیرامون خروج جایگاه‌های سوخت استان اصفهان از مدار اظهار داشت: استان اصفهان ۳۳۶ جایگاه سوخت دارد که از این تعداد ۳۳۳ جایگاه فعال هستند و صبح امروز اکثر این جایگاه‌های سوخت از مدار خارج شده بودند؛ در این راستا با تلاش کارشناسان فنی تاکنون ۹۳ جایگاه به مدار باز گشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان فنی در حال تلاش هستند تا پایان روز همه جایگاه‌های سوخت را به مدار برگردانند، افزود: از این تعداد ۴۱ جایگاه سوخت متعلق به کلانشهر اصفهان است که هم اکنون در حال خدمت‌رسانی برای سوخت‌گیری خودرو‌های شهروندان است.

 

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت به شیوه دستی وارد مدار می‌شوند، خاطرنشان کرد: شایعات منتشر شده پیرامون تغییر قیمت سوخت کذب بوده و هیچ‌گونه تغییر قیمتی در دستور کار نیست و شهروندان در این زمینه به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

 

بیشتر جایگاه‌های سوخت کاشان فعال است

وی تاکید کرد: در حال حاضر جایگاه‌های سوخت در حال توزیع بنزین با نرخ آزاد هستند و در این راستا سهمیه سوخت شهروندان در کارت‌های سوخت محفوظ می‌ماند و شهروندان به شایعات بی‌اساس در این خصوص توجهی نداشته باشند.

 

به گزارش تسنیم، با توجه به اختلال به وجود آمده در جایگاه‌های سوخت استان اصفهان، برای حل مشکل کارگروه‌های تخصصی با حضور منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل شده و این کارگروه‌ها تا زمان حل مشکل و بازگشت سامانه سوخت، روند اقدامات را رصد می‌کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------