ادامه اعتراض کارگران آب معدنی داماش/ کسی پاسخگو نیست



 اعتراض کارگران آب معدنی داماش,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شماری از کارگران کارخانه «آب معدنی داماش» در ادامه اعتراضات روزهای گذشته، امروز نیز اعتراض صنفی برگزار کردند. 

به گزارش  ایلنا، کارگران کارخانه آب معدنی داماش در انتقاد به آنچه بی‌توجهی کارفرما به وضعیت مطالبات مزدی خود می‌خوانند، صبح امروز (۲۹ آذر ماه) کار در کارخانه را متوقف کردند.

 

یکی از کارگران کارخانه آب معدنی داماش در تشریح گسترده‌تر شدن اعتراض خود و همکارانش گفت: بعد از گذشت چند روز اعتراض صنفی برای وصول مطالبات مزدی، متاسفانه هیج مسئولی در کارخانه حاضر نمی‌شود و پاسخگوی مطالباتمان نیست.

 

به گفته وی؛ کارگران دو تا سه ماه از مطالبات مزدی مربوط به مهر، آبان وآذر ماه سال جاری خود را در حالی طلبکارند که کارخانه آب معدنی داماش دارای تولید و بازار فروش خوبی است و روزانه ده‌ها هزار لیتر آب معدنی و آشامیدنی تولید وبه فروش می‌رساند. با این حال برخی مسئولان شهرستانی کمبود منابع مالی ناشی از کاهش تقاضا را دلیل پرداخت نکردن حقوق‌ها عنوان می‌کنند.

 

طبق اظهارت وی؛ وضعیت کارخانه و کارگران آب معدنی داماش برای مسئولان شهرستان رودبار و حتی استان گیلان عادی شده و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند با این حال کارگران چاره‌ای جز ادامه اعتراضات صنفی تا رسیدن به حداقل بخشی از مطالبات خود ندارند.

 

این کارگر در ادامه اظهار کرد؛ طی چند روز گذشته چند بار با برخی از مسئولان شهرستان رودبار از جمله بخشداری منطقه عمارلو و اداره کار شهرستان تماس گرفته و آنها را در جریان مشکلات پیش آمده قرار دادیم اما کاری از پیش نبرده‌ و اقدامی برای پیگیری مطالباتمان انجام نداده‌اند.

 

کارخانه آب معدنی داماش در روستای توریستی داماش در ارتفاعات کوهای البرزشهرستان رودبار واقع شده و فاصله این روستا تا رودبار ۴۸ کیلومتر بوده و در ارتفاع ۲۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------