سقف فروش نان یک کیسه آرد به 22 تا 40 نفر/هیچ نانوایی تعطیل نیست



سقف فروش نان  ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو، باید هر گیسه‌ ارد را در نان تافتون به ۲۲ نفر، نان بربری به ۳۲ نفر و در نان لواش به ۴۰ نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

به گزارش تسنیم، امیر کرملو، رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران اظهار داشت: اعضای اتحادیه نانوایان سنتی تهران در اعتراض به کاهش سهیمه های آرد برخی نانوایان روز گذشته به دیدار رئیس اتاق اصناف تهران رفتند و مقرر شد کمیته ای 10 نفره از این اتحادیه جلساتی مشترک با متولیان مربوطه در حوزه نان داشته باشند.

 
وی افزود: به تازگی آرد نانوایان بر اساس کارنامه ای که سامانه نانی‌نو برای نانوایان صادر می‌کنند،اختصاص می‌یابد و نانوایان باید بتوانند نان را به تعداد مشخصی از افراد با کارت های بانکی مختلف، به فروش برسانند.

 

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: بر اساس ابلاغی که به نانوایان صورت گرفته است، باید به ازای هر کیسه 40 کیلوگرمی آرد 220 تا 230 قرص نان تافتون، 100 تا 110 قرص نان بربری و 400 قرص نان لواش پخت کنند.

وی تصریح کرد: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو باید هر کیسه آرد دریافتی را در نان تافتون  به 22  نفر، در نان بربری به 32 نفر و در نان لواش نیز باید حداقل به 40 نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران  ادامه داد: نانوایی که در روزهای گذشته اقدام به نصب بنر برای محدودیت فروش نان به مردم کرده بود، یک میلیارد و 800 میلیون تومان جریمه شد؛ البته گفته شده تخلفات دیگری نیز داشته است.

 

وی اظهار دشت: نانوایان به دنبال ایجاد محدودیت برای فروش نان به مردم نیستند اما باید وضعیت آنها با سامانه نانی نو نیز تعیین تکلیف شود.

 

کرملو  گفت: هیچ نانوایی مغازه خود را تعطیل نکرده است و هر گونه تعطیلی نانوایی از خطوط قرمز ما به حساب می‌آید و در صورتی که هر نانوایی اقدام به این کار کند، به طور قطع با وی برخورد خواهد شد.


 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------