آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

تجمع کارگران پیمانکاری پارس جنوبی برای چهارمین هفته متوالی (1402/11/07)



 اعتراض کارگران,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
کارگران پیمانکاری مجتمع‌های گاز پارس جنوبی برای چهارمین هفته متوالی تجمع کردند. 

به گزارش ایلنا، کارگران پیمانکاری مجتمع‌های گاز پارس جنوبی، امروز شنبه ۷ بهمن ماه، به روال هفته‌های گذشته و برای چهارمین هفته متوالی، مقابل پالایشگاه‌های مجمتمع گاز تجمع کردند و در برخی از پالایشگاه‌ها نیز کارگران به نشانه‌ی اعتراض دست از کار کشیدند. 

 

این کارگران خواستارِ توجه مسئولان به وعده‌های خود و حل مشکلاتشان هستند. بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل، تغییر سیستم اقماری نیروهای اداری پشتیبانی به دو- دو یا همان ۱۴ روز کار و ۱۴ روز استراحت و ساماندهی وضعیت رانندگان استیجاری از جمله مهم‌ترین مطالبات این کارگران است.

 

تجمع کارگران پتروشیمی هگمتانه به دلیل معوقات مزدی

کارگران پتروشیمی همگتانه به دلیل عدم پرداخت معوقات مزدی تجمع کردند.

 

به گزارش  ایلنا، امروز (هفتم بهمن) جمعی از کارگران پتروشیمی هگمتانه همدان در اعتراض به عدم واریز به موقع معوقات مزدی، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

این کارگران با بیان اینکه به وعده‌های زمان افتتاح عمل نشد، می‌گویند معوقات مزدی پرداخت نشده داریم.

 

مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان روز پنجشنبه چهارم دی ماه سال ۹۹ در مراسمی با حضور مقامات استانی به بهره‌برداری رسید. بیش از دویست کارگر در این مجتمع مشغول به کار هستند.

  

ادامه اعتراض صنفیِ کارگران «گروه ملی فولاد» 

شماری از کارگران «گروه ملی صنعتی ایران» در ادامه اعتراضات روزهای گذشته، امروز نیز اعتراض صنفی برگزار کردند.

 

 اعتراض کارگران,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

به گزارش ایلنا، کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در انتقاد به آنچه بی‌توجهی کارفرما به وضعیت مطالبات خود می‌خوانند، در ادامه اعتراضات روزهای گذشته، صبح امروز (۷بهمن ماه) مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

 

یکی از کارگران گروه ملی فولاد گفت: بعد از گذشت چند روز اعتراض صنفی برای بازنگری در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، متاسفانه هیج مسئولی در کارخانه حاضر به پاسخگوی به خواسته‌هایمان نیست.

 

او با بیان اینکه خواستار بازنگری در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و نزدیک کردن حقوق کارگران این کارخانه به دیگر شرکت‌های فولادی کشور هستیم، گفت: چندین سال است ما کارگران گروه ملی فولاد، درخواست رفع تبعیض و بهبود وضعیت شغلی و مزایای دریافتی داریم اما تغییری در شرایط ما ایجاد نمی‌شود.

 

به گفته وی؛ سطح حقوق کارگران شاغل در گروه ملی صنعتی ایران به نسبت کارگرانی که در سایر کارخانه‌های تولیدکننده آهن و فولاد فعالیت دارند، پایین‌تر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------