آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

آخرین وضعیت بازار رمزارزها (۱۴۰۲/۱۱/۱۵)



 بیت‌کوین ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
طبق جدیدترین پیش‌بینی‌ها هاوینگ بیت‌کوین می‌تواند ارزش این سکه را به ۲۴۰هزار دلار برساند. 

به گزارش ایسنا، اسکات ملکر که به عنوان «گرگ همه خیابان‌ها» نیز شناخته می‌شود، در مقاله‌ای که در اوایل این هفته در نشریه The Street منتشر شد، اطلاعاتی درباره رویداد پیش‌بینی شده هاوینگ بیت‌کوین در ماه آوریل ۲۰۲۴، ارائه کرد.

 

وی توضیح داد که چرا این رویداد می‌تواند قیمت بیت‌کوین را به ۲۴۰هزار دلار برساند. ملکر، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده و میزبان پادکست گرگ همه خیابان‌هاست و در سال ۲۰۲۰، برنده جایزه سال  اینفلوئنسر بایننس برای آمریکای شمالی شد.

 

ملکر بیان کرد: هاوینگ بیت‌کوین زمانی رخ خواهد داد که تعداد بلاک‌های استخراج شده در آوریل ۲۰۲۴ به ۸۴۰هزار برسد، سپس پاداش هر بلاک از ۶.۲۵ به ۳.۱۲۵ بیت‌کوین کاهش می‌یابد. این مورد اساسا به این معنی است که عرضه جدید صادر شده به نصف کاهش می‌یابد و کسب درآمد از طریق استخراج بیت‌کوین برای ماینرها به میزان دو برابر دشوارتر خواهد شد.

 

او خاطرنشان کرد که در آخرین چرخه هاوینگ، شما از بالاترین سطح ۲۰هزار دلار تا سقف ۶۹هزار دلار می‌روید، یعنی به میزان ۲۵۰.۸۶ درصد صعود می‌کنید.

 

اگر حتی آن را ۲۵۰ درصد در نظر بگیریم، از ۶۹هزار دلار به چرخه بعدی می‌رویم و بیت‌کوین را حدود ۲۴۰هزار دلار مشاهده خواهیم کرد. می‌دانم که ممکن است صحبت در مورد ۱۷۰هزار دلار یا ۲۲۰هزار دلار یا حتی یک روز یک میلیون دلاری برای بیت‌کوین اغراق‌آمیز خواهد بود اما این چرخه در گذشته عملکرد خود را نشان داده است.

 

بسیاری از سرمایه‌گذاران خوش‌بین هستند که هاوینگ، بیت‌کوین را افزایش می‌دهد؛ بنیان‌گذار شرکت اسکای بریج کپیتال، آنتونی اسکاراموچی انتظار دارد که هاوینگ قیمت بیت‌کوین را به ۱۷۰هزار دلار برساند.

 

وی گفت: «اگر بیت‌کوین در هاوینگ ۴۵هزار دلار باشد، همان جایی که تقریبا در حال حاضر قرار دارد، در اواسط تا اواخر سال ۲۰۲۵ به ۱۷۰هزار دلار خواهد رسید».

 

 بانک استاندارد نیز چارتر در اوایل این ماه پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین ممکن است در سال آینده به ۲۰۰هزار دلار برسد.

 

در همین حال، تیم دریپر، سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر، به تازگی پیش‌بینی بیت‌کوین خود را دو برابر کرد و انتظار دارد قیمت بیت‌کوین در سال جاری به ۲۵۰ هزار دلار برسد. این میلیاردر همچنین لحظه‌ای را تصور کرد که مردم دیگر دلار آمریکا را نمی‌خواهند.

 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۶۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۷۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱.۲۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۷ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

 

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸.۷۴ میلیارد دلار است که ۳۴.۱۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۷۴ میلیارد دلار است که ۱۳.۰۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۴.۱۹ میلیارد دلار است که ۸۴.۱۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------