آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

ترفند مخابرات برای گران کردن تلفن ثابت



 تلفن ثابت ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مشترکان تلفن ثابت در شهریور ماه با افزایش عجیب قبض‌های تلفن ثابت روبرو شدند .

  به  گزارش خبرآنلاین؛ شرکت مخابرات اقدام به فعال کردن خدماتی برای همه مشترکان، بدون استعلام از صاحبان خط کرده که بر اساس ان هزینه قبض آنها حداقل بیست هزار تومان افزایش یافته است .

 

این بیست هزار تومان که در قبوض تحت عنوان خدمات مکالمه صوتی لحاظ شده است، حتی برای خطوط ثابتی که مکالمه از آن صورت نمی گیرد، لحاظ شده است . پیش از این شرکت مخابرات اعلام کرده بود که مشترکان تهرانی از ابتدای شهریور با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار و براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررارت مبنی بر دستورالعمل هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت، می‌توانند با پرداخت ۲۰ هزار تومان هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی، ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه رایگان درون شهری یا به همان میزان مکالمات بین شهری و همراه دریافت کنند.

 

این در حالی است که این خدمات برای تمام تهرانی ها فعال شده و خطوطی که کارکردی ندارند نیز با افزایش هزینه قبض مواجه شده‌اند .

 

به طور مثال هزینه قبضی که در مرداد ماه، ۷۸۰۰ تومان بوده است در شهریور ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان شده است که رشدی بیش از سه برابر را نشان می‌دهد .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------