آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

آب‌ معدنی ۲۰ درصد گران شد



آب‌ معدنی ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان با بیان اینکه قیمت آب‌معدنی در طول دو هفته اخیر ۲۰درصد افزایش داشته است، گفت: این گرانی در همه برندهای این محصول اتفاق افتاده است.

محمدرضا امین‌الرعایا اظهار کرد: یک شِل آب‌معدنی یک‌ونیم لیتری از ۲۱ هزار تومان به ۲۷ هزار تومان و شِل آب معدنی ۱۲ عددی نیم‌لیتری هم به ۳۱ هزار تومان رسیده است.

 

وی افزود: قیمت مصرف‌کننده روی بطری آب‌معدنی درج شده و هر عدد نیم لیتری ۳,۹۰۰ تومان و هر عدد یک‌ونیم لیتری ۵,۸۰۰ تومان درج‌شده است.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان در رابطه با دلایل گرانی این محصول گفت: شاید قیمت تولید آب‌معدنی برای یک کارخانه‌دار تغییر چندانی نسبت به گذشته پیدا نکرده باشد اما آنچه تغییر داشته و در افزایش نرخ مؤثر بوده است، هزینه‌های تولید مانند دستمزدها، حامل‌های انرژی و تجهیزات بوده است.

 

امین‌الرعایا در پاسخ به این پرسش که با وجود گرانی و البته گرمای هوا آیا استقبال از خرید این محصول مانند گذشته است یا خیر، گفت: آب‌معدنی از محصولاتی است که در هیچ زمان حتی قبل از افزایش قیمت هم در سبد مصرفی خانوار جای نداشته است مگر عده‌ای خاص که بنا به دلایلی، مصرف‌کننده ثابت آن هستند و هنوز هم استقبال می‌کنند.

 

وی افزود: قیمت آب‌معدنی در طول دو هفته اخیر ۲۰ درصد افزایش داشته و این گرانی در همه برندهای این محصول اتفاق افتاده است.

 

 ایمنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------