آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

مجلس به‌دنبال راه‌حل آزادسازی سهام عدالت/ واریز سودهای سال 97 سهام‌داران از آذر ماه



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سهام
رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: توزیع سودهای سال 97 سهام‌داران از آذر ماه امسال آغاز خواهد شد. 

عسکری توکلی امروز درباره آخرین خبرها از سودهای سهام عدالت در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: سودهای سهام عدالت سال 96 به حساب‌های سهام‌داران واریز شد که آخرین مرحله واریزی به حساب‌های بانک‌های ملت و رفاه بوده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مجمع تعاونی‌های سهام عدالت برای واریز سودهای سال 97 سهام‌داران، افزود: توزیع سودهای سال 97 سهام‌داراان از آذر ماه امسال آغاز خواهد شد.

 

رئیس هیأت مدیره تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره افزایش سودهای سهام عدالت سال 97، اضافه کرد: این موضوع بستگی به شرکت‌های سرمایه‌پذیر دارد که در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

 

توکلی با بیان اینکه درحال حاضر ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت نداریم، تصریح کرد: بحث آزادسازی سهام عدالت نیز توسط مجلس درحال بررسی است که در این زمینه برخی از نمایندگان طرح آزادسازی مستقیم سهام عدالت را دارند که این موضوع موجب مدیریت جزیره‌ای سهام عدالت می‌شود.

 

وی در پایان گفت: بهترین راه‌حل برای آزادسازی سهام عدالت، براساس قانون و فرمایش‌های مقام معظم رهبری بوده که سهام در اختیار تعاونی‌ها به نمایندگی از شرکت‌های سرمایه پذیر باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------