آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

قیمت هر شانه تخم مرغ در تهران ۲۰ هزار تومان شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,تخم مرغ
هر شانه تخم مرغ به طور متوسط در تهران ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان به فروش می رسد که بیش از ۲ تا ۴ هزار تومان بالاتر از حداکثر نرخ مصوب کارگره تنظیم بازار است. 

به گزارش  تسنیم قیمت متوسط فروش هر شانه 30 عددی تخم مرغ در بازار به 19 تا 22 هزار تومان افزایش یافته است و در میادین میوه و تره بار نیز به قیمت 17 هزار و 800 تومان به فروش  می رسد.

 

این درحال است که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نرخ مصوب هر کیلوگرم از این محصول را با 15 درصد افزایش قیمت 8900 تومان در پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات اعلام کرده است.

 

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم، فروشنده یکی از فروشگاه های مواد غذایی در مرکز تهران نرخ هر شانه تخم مرغ 30 عددی را 20 هزار تومان عنوان و می‌گوید که قیمت این محصول در روزهای اخیر کمی ارزان شده و هر شانه از 22 هزار تومان به 20 هزار تومان رسیده است.

 

فروشگاه دیگری نیز در خیابان لارستان قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی را 22 هزار تومان اعلام می‌کند.

 

قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی در فروشگاهی در خیابان مولوی نیز 18 هزار تومان است اما تخم مرغ هایی که عرضه می کند اندازه کوچکی دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------