آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

وزیر راه: جعبه سیاه هواپیمای اوکراین در ایران خوانده می‌شود!



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,وزیر راه
وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی با یادآوری اینکه مسئول بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است، اعلام کرد که آماده سازی سخت افزاری و نرم افزاری برای انجام این کار در حال انجام است. 
به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز  هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر اخیر خود به اوکراین اظهار کرد: در این سفر من حامل پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان به دولت و ملت اوکراین بودم و با رئیس جمهور، بخشی از کابینه، وزیر خارجه و حمل و نقل اوکراین دیدار داشتم و آنها هم از همراهی ایران تشکر کردند.
 
وزیر راه و شهرسازی  ادامه داد: در این سفر تاکید شد که روند بررسی سانحه به صورت مشارکتی و طبق دسیپلین مربوط به سوانح انجام شود و نتایج نهایی آن نیز اطلاع رسانی شود. این سفر بسیار سفر موثری بود این سانحه هم در دست بررسی دقیق است و نتایج آن اعلام می‌شود.
 
وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی مسئول بررسی جعبه سیاه هواپیما است خاطر نشان کرد: جعبه سیاه جزو لایفنک اجزای بررسی سانحه است و سانحه هم در ایران رخ داده و مسئول بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است و این کار در دست بررسی است و آماده سازی سخت افزار و نرم افزار آن در حال انجام است.
 
وزیر راه و شهرسازی  ادامه داد: یک هیات بررسی سانحه برای بازبینی مدارک هواپیما به اوکراین سفر کرده است، بعد از بازگشت این هیات تیم مشترکی با اوکراین و تمامی اعضایی که طبق قوانین باید در بررسی سانحه شرکت کنند تشکیل می‌شود. سازمان هواپیمایی ایران بعد از سانحه هم با شرکت بوئینگ و هم اوکراین تماس گرفته و آنها نیز برای همکاری اعلام آمادگی کرده و نمایندگان خود را فرستادند و طبق دسیپلیین کار در حال انجام است.
 
اسلامی در پایان گفت: اگر  این تیم بررسی سانحه در بازگشایی و پردازش اطلاعات  به  مشکل بخورند ممکن است خودش تصمیم بگیرد چگونه از سایر کسانی که امکانات دارند کمک بگیرد.
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------