آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

قیمت کالاهای یارانه‌ای ماه رمضان اعلام شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,کالاهای یارانه‌ای
معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالاهای یارانه‌ای ماه مبارک رمضان به قیمت مصوب عرضه می‌شود.

 به گزارش ایسنا؛امیرعلی مسیبی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طرح تامین، عرضه و نظارت بر کالای عمومی مردم در ایام ماه مبارک رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور ابلاغ شده که این طرح از ۳۰ فروردین تا سوم خرداد امسال‌ (پایان ماه مبارک رمضان) اجرا می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: در این طرح با توجه به شرایط استان‌ها از نظر وسعت و جمعیت، سهمیه‌ای اختصاص یافته که سهم استان زنجان ۶۷۰ تن برنج، ۶۷۰ تن شکر، ۳۳۵ تن گوشت مرغ منجمد، ۲۰۱ تن گوشت قرمز منجمد، ۶۷۰ تن روغن خام و ۱۱۳۵ تن انواع خرما است.

 

وی با بیان اینکه این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و برخی فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهد شد، افزود: برنج در بسته‌های ۱۰ کیلویی به ازای هر کیلو ۸۰۰۰ تومان، شکر در بسته‌های ۳ ‌کیلویی به قیمت ۱۶ هزار تومان، روغن در بسته‌بندی بطری به وزن ۶۷۵ گرم و به قیمت ۴۷۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد به قیمت ۳۸ هزار تا ۴۰ هزار تومان و مرغ منجمد هر کیلو ۱۲ هزار تومان عرضه خواهد شد.

 

مسیبی، زمان توزیع اقلام یارانه‌ای را از روز شنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) اعلام کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای رعایت مسائل بهداشتی و خودداری از برنامه‌های تجمعی، نمایشگاه‌های ضیافت در سطح استان برگزار نخواهد شد.

 

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، خاطرنشان کرد: اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان به وفور تامین خواهد شد و حداقل در حوزه برنج و شکر، هیچ کمبودی در استان نداریم و خرما نیز طبق اعلام اتحادیه با قیمت مناسب تامین خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------