آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

اصلاح ناچیز شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بورس
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ناچیز ۲۶۹۳واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۴۷۰هزار واحد قرار گرفت. 

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 14میلیارد و 584میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 15هزار و 828میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 307هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 2693واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 470هزار و 973واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی بانک ملت، معدنی و صنعت یگل گهر و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران و بانک پارسیان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 877میلیون ورقه به‌ارزش 15هزار و 474میلیارد تومان در یک میلیون و 326هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 96واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 465واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی صنعتی مینو، ذوب آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت لاوان، نیروگاه زاگرس و پالایش نفت شیراز بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------