آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

هشدار سخنگوی صنعت برق درباره تامین سوخت



سخنگوی صنعت برق ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به اینکه با سرد شدن هوا میزان مصرف گاز در کشور افزایش یافته، اکنون ۵۰ درصد سوخت نیروگاه‌ها با سوخت دوم است و امیدواریم با همکاری مشترکان مشکلی برای تامین پایدار برق و گاز ایجاد نشود. 

به  گزارش  ایسنا؛مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه باتوجه به ورود سامانه هوای سرد به کشور و تداوم افزایش سرمای هوا طی دو هفته آینده و همچنین کاهش بیشتر دما در بهمن ماه و با توجه به مشکلاتی که در حوزه تامین گاز وجود دارد، نیازمند توجه مشترکان به مدیریت مصرف هستیم، اظهار کرد: درخواست ما از مشترکان به ویژه مشترکان عمده این است اگر برایشان امکان دارد میزان مصرف خود را کاهش دهند.

 

وی با بیان اینکه نیازمند همکاری مشترکان هستیم تا تامین برق پایدار داشته باشیم، گفت: در حال حاضر وضعیت تامین سوخت نیروگاه‌ها مناسب بوده، اگرچه لازم است که مراقبت های لازم برای ماه سرد بهمن نیز پیش‌بینی شود تا در آن شرایط نیز با مشکل مواجه نشویم.

 

سخنگوی صنعت برق با اشاره به وضعیت تامین سوخت گاز نیروگاه‌ها، گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از سوخت نیروگاه‌ها توسط گاز و مابقی از طریق سوخت مایع تامین می‌شود، به ناچار مجبوریم به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی از سوخت مایع برای نیروگاه‌ها استفاده کنیم.

 

رجبی مشهدی اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مشترکان و اعمال مدیریت مصرف در برق و گاز شرایط تامین پایدار را داشته باشیم و مشکلی ایجاد نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------