آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

برداشت طلای سرخ کلید خورد/ نرخ زعفران آب رفت



  اخباراقتصادی  ,خبرهای   اقتصادی ,زعفران

نائب رئیس شورای ملی زعفران از آغاز برداشت طلای سرخ خبر داد و گفت: تا به امروز 30 درصد زعفران در مناطق سردسیری برداشت شده است.

 غلامرضا میری نائب رئیس شورای ملی زعفران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز برداشت طلای سرخ خبر داد و گفت: تا به امروز 30 درصد زعفران در مناطق سردسیری برداشت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا پایان فصل برداشت نمی توان پیش بینی دقیقی از میزان تولید داشت، افزود: با توجه به آب و هوای مساعد  تولید در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش خواهد یافت.

 

میری در خصوص وضعیت قیمت زعفران همزمان با آغاز فصل برداشت بیان کرد: با عرضه زعفران بیش از تقاضا نرخ هر کیلو طلای سرخ 10 الی 15 درصد کاهش یافته و درحال حاضر نرخ آن بین 4 میلیون و 500 هزار تا 5 میلیون و 500 هزارتومان است.

 

نائب رئیس شورای ملی زعفران از رشد 7 درصدی صادرات زعفران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اذعان داشت: با توجه به کاهش نرخ تسهیلات صادراتی و دغدغه خاطر صادرکنندگان پیش بینی می شود که صادرات زعفران با افزایش 20 الی 30 درصدی روبرو شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------